Merhaba pf de tum portlar block durum da belli başlı bazı portlar http ftp
pop3 smtp vb. portlar açık bu durum da iç network den dış network de bir ftp
ye bağlanamıyorum ama 1024:65565 portu açtığım da bağlanabiliyorum bu
portları açtığım da 1863 portu da açılmış oluyor haliyle msn çıkışları
serbest bırakılıyor. bu durum da ben 1863 portuna bir block koyuyorum

block log quick on $INT_IF proto { udp tcp } from any port 1863 to any #
Block Ports
şeklinde 1024:65535 bu port aralığını açmak istemiyorum bu konu ile ilgili
bir öneriniz var mı ?

SafePortsOut = "{ http, https, domain, ftp, ftp-data, ssh, rdp, nntp, ntp,
8080, 47120, smtp, pop3, 1024:65535}"
pass out log on $INT_IF inet proto { udp tcp } from any to any port
$SafePortsOut flags S/SA modulate state # Global Outbound Protocols

Cevap