Ruian, akorát poů a orp budeš muset možná muset polepit z katastrů,
čiliže ho stahnout celej. Nebo vzít číselníky a hranice katastrů použít
z WFS, nebo něco jde i stahnout. Mělo by to bejt na tom jejich atomu. Je
to všechno v podstatě připravený ke strojovýmu nažrání. Ty vyšší územní
celky jsou v RUIANu ke stažení v jednom souboru pro celý ČR. Tyhle data
už dávno neni třeba někde bagrovat, každopádně na cenii jsou buď u
RUIANu, nebo starý a špatný.

Je;