to caleg dprd jawa barat

dari sekian banyaknye poster wajah caleg nyang pernah kite lihat di milis
kagak ada yang punya figur layaknye seorang wakil rakyat, macam2 aje
gayanye. jangan2 sebenarnya mereka ntu mau jadi cover boy atawa cover girl
majalah terkenal tapi kagak kesampean ( ada nyang kayak anak2 dan nyeramin
gitu lohhhh gaya2nya pake bawa macan segala (ada2 aje ulah nye para caleg
kita) mau di apain lagi negara kitee  bang ???

tapi nyang paling kuat figur nye ntu nyang ada fotonye caleg dprd jawa
barat, nyang sekarang udeh mulai banyak foto2nye di setiap jalan dengan
gaye yang cool, elegant dan gk norak....

semoga menjadi caleg yang aspiratif dan bisa membawa perubahan di jawa
barat , khususnye di bekasi .   selamat !!!!

firman vmg 2

Kirim email ke