Concordo ao 100% co Fran.

"unreachable" -> "inalcanzábel"

Saúde.

----- Mensaje original -----
De: "Fran Diéguez" <listas en mabishu.com>
Para: "Comunidade de tradución de software libre ao galego" <g11n en
mancomun.org>
Enviados: Jueves, 15 de Octubre 2009 10:41:27 GMT +01:00 Amsterdam / Berlín /
Berna / Roma / Estocolmo / Viena
Asunto: Re: [G11n] ping

Ola,

Leandro Regueiro escribiu:
> Intentarei responder a todo.
>
> O de "facer ping" é de uso moi corrente, de feito nunca escoitei
> chamarlle doutro xeito. Para min que é onomatopeia, coma no xogo
> "ping-pong". A veces cando usamos a mensaxería instantánea a primeira
> mensaxe que envia a persoa que quere contactar é "ping" e a outra
> responde con "pong".
ping está o suficientemente estendido como para voltar a reformulalo.
Ademáis que o seu uso é tan específico que non hai porqué cambialo. Os
informáticos nunca din outra cousa que non sexa ping e un usuario de
"pé" non ten porqué sabelo.

> O de "petición de eco sería aceptable".
non estou de acordo

> "unpingable" na miña vida o vin. Cando o programa ping non consigue
> contactar ca outra máquina entón di "unreachable" algo que por certo
> non sei moi ven como traducir.
non alcanzábel. De feito o comando ping o que envía son instrucións do
protocolo ICMP que serve explicitamente para comprobar o alcance dun
equipo a outro.

> Respecto de "command", habia moitas razóns en contra, como que non
> aparecia en ningún dicionario, que non tiña ese significado, etc. Si,
> creo que "comando" é maioritaria, estatísticas embaixo. Pero resulta
> que aparece no digalego con este significado
> http://www.digalego.com/diccionario/Html/index.php?op=ver&id=16324

Coido que se discutiu suficiente nesta rolda como para voltar de novo
con este termo. O interesado que busque nos históricos

Saúdos
--
Fran Diéguez
http://www.mabishu.com         -     listas en mabishu.com