2009/10/20 Daniel Vázquez Rivera <dani en ousli.org>

> Podem ser também aplicativos favoritos... estaria bem conhecer o contexto.
>
> Saúde.

Eu prefiro (jeje) "Preferidos"

Preferir  Escoller unha cousa antes ca outra. Estimar máis unha persoa ca a
outra.

Favorito Para min ten a connotacion "o que recibe o favor / favores"
Que é o preferido ou máis apreciado
Que se considera posible gañador nunha competición
Persoa que goza do favor dunha persoa importante ou con poder, especialmente
dun rei

Nun navegador "Marcador"

Ata logo,