Boas.

No seu momento atopei un erro nunha tradución de gnome, senon me equivoco. E
non sei se cheguei a subir o erro para que se arranxara. Onte facendo orde no
portatil (Fran e Denís, poden dar fe do desastre que son), atopei a captura de
pantalla onde aparecía o erro.

É un erro de estilo, xa que para a mesma palabra e no mesmo contexto nun lado
emprega amosar e no outro mostrar. Non sei se xa está solucionado nestas
revisións que se están facendo para homoxenizar, pero por se acaso ahí
queda. Adxunto a captura da pantlla. E un diálogo que sae cando se instalan os
themes do escritorio. Non sei como andará o termo arquivo, pero segun me
teñen indicado, ahí vai arquivo en ver de ficheiro, porque se refire a unha
estructura que almacena varios arquivos. Vos diredes.

Saúdos.