> Nos repositorios de kde hai algunha cousa que tamén serve para algo
> semellante.
> Isto ten unha terminoloxía un tanto particular, talvez conveña facer
> un glosario específico.

Si. Esquecerame, creo que atopei o xeito de indicar unha especie de
ámbito dentro do glosario, algo así coma: xogos, imaxe, música,
ofimatica... pero creo que esixiria ter varios ficheiros TBX. Por
certo, todo iso da lista de nomes de paises, linguas, e toda outra
lista con equivalencia inglés-galego vai ir nun glosario.
Definitivamente preciso xente que aporte ideas do que ten que haber no
glosario, e de alguén (non ten por que ser a mesma persoa) que me
axude algo a entender o estándar.