2008/4/28 "Irene Touriño - mancomun.org" <itourinho en cesga.es>:
> Ola Nacho,
>
>  Non te preocupes que xa te tiña anotado na lista. Claro que podías telo
>  feito a través da ficha de inscrición, tampouco custa tanto cubrir tres
>  cousiñas, ¡xa sabía eu que ía ter pouco éxito! ;-).

Un formulario de inscrición web igual tiña éxito. Non esperes que
cubramos formularios así e despois os enviemos. Se non fora porque
estou confirmado xa (ou iso creo), non che tardaba máis de dous
minutos en queixarme polo método :), ainda que me levara máis tempo ca
cubrir ese formulario e envialo.