Konrad Okurowski napisał(a):
> Dodaje USE które nie są potrzebne ;-) np. kerberos, uruchom i sprawdź
> emerge -vpuDN world ile ci zechce pakietów przekompilować ;-) A jak
> wiecie więcej USE, to więcej zalezności i pakietów w systemie, a nie
> wszystkie są potrzebne.

Wydaje mi się jednak, że nie jest to regułą. W moim przypadku (laptop
x86, tylko Gnome)
emerge -vpDuN world wypisał dla 2007.0 (profil 5):
Total: 117 packages (45 upgrades, 3 new, 69 reinstalls)
dla 2007.0/desktop:
Total: 69 packages (45 upgrades, 6 new, 18 reinstalls)
A po wyłączeniu tylko jednej flagi (-kerberos):
Total: 57 packages (45 upgrades, 3 new, 9 reinstalls)

Być może dlatego, że mam 2006.1/desktop.
Ilość pakietów, kóre trzeba przekompilować, to tylko jeden powód. Czy są
jakieś inne, dla których odradzasz desktop?

Pozdrawiam
Marek Miller