diria que encara no deu anar del tot bé perquè hi ha mòduls que diu que
no hi ha res traduït, d'aquí uns dies veurem si ho acaben d'afinar

mentrestant i per encetar que tenim les estadístiques (tot i que ni ho
sabia) estic traduint la documentació de l'evince, d'aquí uns dies
l'envio :)

bon any!

El dt 02 de 01 del 2007 a les 20:17 +0100, en/na [EMAIL PROTECTED] va
escriure:

> Com és que hi ha el 110% i el 108% traduït del GNOME 2.16 i 2.14 ???

> Bon any 2007! ;-)

> Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
> subscripci a http://www.softcatala.org/llistes/

gil forcada

guifi.net - una xarxa lliure que no para de créixer
guifi.net - a non-stopping free network
subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/