El 11/03/07, David Planella <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
Hola Xavier,

Pel que fa a l'epiphany-extensions, quan em vaig comunicar per correu
amb l'Esteve Blanch (per la traducció del gnome-power-manager) em va
comentar que anava bastant enfeinat.

Per això, aquesta tarda precisament li he enviat un correu demanant-li
com estava el tema de l'epiphany-extensions i que tindria interès a
acabar-lo si és que ell no hi està treballant. Ara volia enviar un
correu a la llista per saber si hi havia algú més treballant-hi, però
veient el teu missatge anterior, dedueixo que no.

Del meu correu anterior, es dedueix que no ho se pas :P. Si te'n vols
encarregar, perfecte.
--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com
subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/