From: Joan Duran <[EMAIL PROTECTED]>
Date: 04/02/2007 21:29
Subject: Re: [gnome] goobox
To: gnome@softcatala.net

Hola Xavier,

Us torno a enviar el fitxer amb les correccions que m'has indicat. Si no
hi ha més coses, ja es pot pujar al CVS.

Si voleu podria completar algun mòdul pel Gnome 2.18, ja em direu quins
us sembla millor.

Salut,
Joan Duran

En/na Xavier Conde Rueda ha escrit:
Bona feina, Joan!

S'han de fer aquestes correccions:

#: ../data/glade/goobox.glade.h:4
msgid "<b>Extract</b>"
msgstr "<b>Extraure</b>"

-- Extreu

#: ../src/cd-drive.c:1395
msgid "File image"
msgstr "Fitxer de imatge"

-- d'

#: ../src/dlg-ripper.c:524
msgid "Tracks extracted successfully"
msgstr "Les peces s'han extret satisfactòriament"

-- successfully se sol traduir com a "correctament"

#: ../src/dlg-ripper.c:539
#, c-format
msgid "Extracting track %d of %d: %s"
msgstr "S'està extraient la peca %d de %d: %s"

-- peça

#: ../src/goo-cdrom-bsd.c:140 ../src/goo-cdrom-linux.c:121
#: ../src/goo-cdrom-solaris.c:123
msgid "Error reading CD"
msgstr "S'ha produït un error al llegir un CD"

-- en llegir el CD

#: ../src/goo-window.c:3221
msgid ""
"You have to enter the artist and album names in order to find the
album "
"cover."
msgstr ""
"Heu d'introduir el nom de l'artista i de l'àlbum per a poder trobar
la caràtula "
"de l'àlbum."

-- per trobar-ne la caràtula

#: ../src/main.c:84 ../src/ui.h:54
msgid "Play/Pause"
msgstr "Reprodueix/Pausa"

-- pausa (minúscula inicial)

#: ../src/main.c:96
msgid "Hide/Show the main window"
msgstr "Amaga/Mostra la finestra principal"

-- mostra

#: ../src/main.c:266
msgid ""
"In order to read CDs you have to install the cdparanoia gstreamer
plugin"
msgstr ""
"Per a poder llegir els CD has d'instal·lar el connector cdparanoia
del GStreamer"

-- heu d'instal·lar

#: ../src/ui.h:42
msgid "Information about the program"
msgstr "Informació sobre el programa"

-- quant al programa

Bona feina! Si tens temps hi ha força mòduls per al Gnome 2.18 que
necessiten completar-se, només cal que ho demanis a la llista.

Salut!

El 31/01/07, Joan <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
Hola gent,
Aprofitant que avui no he pogut treballar degut a la grip, he traduït el
Goobox.
Salut,
Joan

--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com
subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/