sí que és per l'ubuntu, quan vegis cadenes no traduïdes el que has de
fer primir és mirar si ja estan al po corresponent, si no ho estan allà
es cosa de la distribució

El dj 22 de 03 del 2007 a les 13:19 +0100, en/na Sílvia Miranda va
escriure:
> Hola,
>
> Mentre escrivia un missatge m'he adonat que els menús de la finestra de
> redacció d'un nou missatge no estan traduïts. Els únics que apareixen en
> català són Fitxer, Visualitza i Seguretat.
>
> Suposo que això és perquè a can Ubuntu només actualitzen de tant en
> tant, no? (tot i que fa pocs dies vaig actualitzar la versió a Feisty
> Fawn)
>
> salut,
>
> sílvia

> Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
> subscripci a http://www.softcatala.org/llistes/

gil forcada

guifi.net - una xarxa lliure que no para de créixer
guifi.net - a non-stopping free network
bloc: http://klix.sytes.net/wordpress
subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/