Cap problema. Ara ja està pujada, oi? :)

El dv 23 de 03 del 2007 a les 00:48 +0100, en/na Josep Puigdemont va
escriure:

> Sí, és clar.

És que ja està bé, eh! Pobreta jo... ;)

> En qualsevol cas ha estat un descuit honest sense cap mala intenció.
>
> Em sembla que hi deu haver una errada al damned-lies, pq la LGPL també
> surt com a traduïda.

Um, sembla que apareix la GPL com a ella mateixa i també on hauria de
ser el .po de la LGPL (tot i que el fitxer es diu
desktop-lgpl.HEAD.ca.po). Deu ser un error seu, suposo que ja ho
arreglaran. Jo faré la traducció de l'LGPL quan acabi la del gthumb :)

Salut,

sílvia