..ho vaig començar a parlar l'altre dia i segurament tindrem taula per on
extreure el video que anem grabant.. per tant només ens cal un portàtil per
poder emitir cap a internet, i clar està, una bona sortida cap a inet. Es
pot enviar a un servidor a inet i si hi ha guifi tambe cap algun servidor d
video proper, per extendre-ho per dins d guifi...
 de moment son idees pero pot anar perki..

El 3 de març de 2011 15:01, Blackhold <blackholdmai...@gmail.com> ha escrit: