Assalamualaikum,
Program yang baik wajib disertai dengan niat yang ikhlas, semata-mata untuk mendaulatkan  agama Islam, bukan  keuntungan.

[EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED]
wrote:
Salam,

Saya bersetuju Program seperti ini mendapat tempat di
stesen2 TV tempatan, kerana selama ini program
seumpama ini kebanyakannya dimonopoli oleh HIBURAN /
pengaruh barat, jadi saya rasa tibalah masanya program
yang bercorak
ilmiah, ISLAMIK pula memberi saingan kepada program
yang sedia ada.

Kalau Serbegeth Singh boleh buat reality TV  MYTEAM
tanpa SMS, dia sendiri yang jadi JURI, saya rasa
Al-Quran pun ada QUALIFIED juri tersendiri tul tak???
Wassalam.

--- "Abd Mutalib Ibrahim"@yahoo.com wrote:

> [...]

> received this e-mail in error, please notify the
> sender or Bursa Malaysia immediately and delete the
> original message. Opinions, conclusions and other
> information in this e-mail that do not relate to the
> official business of Bursa Malaysia and/or its group
> of companies ("Bursa Malaysia Group") shall be
> understood as neither given nor endorsed by Bursa
> Malaysia Group and Bursa Malaysia Group accepts no
> responsibility for the same. All liability arising
> from or in connection with computer viruses and/or
> corrupted e-mails is excluded to the fullest extent

http://mail.yahoo.com

Recommended sites:
Angkatan Belia Islam Malaysia  : http://www.abim.org.my
Jamaah Islah Malaysia          : http://www.jim.org.my
Radio Islam Kuliyyah           : http://www.kuliyyah.com
Palestinkini Info              : http://www.palestinkini.info
Partai Keadilan Sejahtera      : http://pk-sejahtera.org
Fiqh Siber                     : http://al-ahkam.net/
The Muslim Brotherhood         : http://ikhwanweb.com

How low will we go? Check out Yahoo! Messenger’s low PC-to-Phone call rates.

Yahoo! Mail goes everywhere you do.
Get it on your phone.

Divine inspiration Islam

YAHOO! GROUPS LINKS