Assalamualaikum.
Pertama2 adalah salah bagi si A dihantar oleh si B. Walaupun dia tak punya
transport. keadaan yang boleh menimbulkan fitnah. jika tak ada transport tak
perlu buat OT. atau cari cara pulang ke rumah yang lain.
kedua - renggangkan diri dng si B. cakap yang perlu saja.makin lama tentu dia
akan faham.
jangan menunjukan ketakutan.ini akan buat dia merasa ada peluang.
ketiga - report kpd ketua secara rahsia. dan minta dipindahkan ke dept lain.
atau si B yang dipindahkan ke tempat lain.  cawangan ofis yang lain.
bagi saya ini masalah biasa dan banyak terjadi di kalangan wanita di ofis.