Wa'alaikumussalam

Bagaimna sambutan semua ttg program Ihya' Ramdhan ni?

ana ada few things :

1.  Cadangan ana macamni, utk galakkan adik2 yg belum keje ni mai, (lupe.. kawan2 sekali.. sbb tak smua keje lagi)

kita buat macam ni...

faizah, enti dah dapat RM 50 kan.. so, kita akan update selalu maklumat mengenai program ni.. berapa sponsor yg kita dah dapat...

so, camni, 1st 10 person yg konfem nak mai, akan free yuran die.. cemana? ok tak?

adik2? ok ? ni utk mrk yg blum keje la.

2.  faizah, ana dapat RM30..nnti masa program ana bagi, ok?

3.  Ruqaiyah-batch 2-insya Allah datang.

wallahu a'lam, tu sahaja.wassalam.

Ukhtukum fil 'Aqeedah

Ruqaiyah Morhalim

MSN 8 helps ELIMINATE E-MAIL VIRUSES. Get 2 months FREE*. _______________________________________________ Kandungan emel di atas tidak menggambarkan pendirian rasmi Pertubuhan Bekas Pelajar Hira' @ Alumni Hira' kecuali dinyatakan sedemikian. Alumni Sekolah Islam Hira' http://www.alumni-hira.org http://berita.alumni-hira.org

Kirim email ke