Note: forwarded message attached.

How much mail storage do you get for free? Yahoo! Mail
gives you 6MB! Get Yahoo! Mail http://uk.mail.yahoo.com

> ATTACHMENT part 2 message/rfc822
From: "nazatul zahirah" <[EMAIL PROTECTED]>
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Aku Dah Letih Kerja..........
Date: Fri, 16 Apr 2004 02:38:29 +0800

Add photos to your e-mail with MSN 8. Get 2 months FREE*.

From: "Salizatul Aida" <[EMAIL PROTECTED]>
To: [EMAIL PROTECTED]
Date: Tue, 06 Apr 2004 17:03:13 +0000

>From: "Saiful Nizam Shuib" <[EMAIL PROTECTED]>
>To: [EMAIL PROTECTED]
>Subject: FW: Fwd: [stf937] Fw: Aku Dah Letih Kerja..........
>Date: Mon, 05 Apr 2004 09:59:19 +0000
>

>Saiful Nizam Hj.Shuib
>----- :-)) ----------

Download ringtones, logos and picture messages from MSN Malaysia
http://www.msn.com.my/mobile/ringtones/default.asp

To: [EMAIL PROTECTED]
From: [EMAIL PROTECTED]
Date: Thu, 11 Mar 2004 09:12:27 +0800
Subject: [stf937] Fw: Aku Dah Letih Kerja..........

----- Forwarded by Nur Eezati Mohamad Fazee/IS/Maybank on 11/03/04 09:04 -----
Mahamad Yusri B Mahamad Yusop/IS/Maybank

10/03/04 03:01

cc
Subject
Aku Dah Letih Kerja..........

Aku Dah Letih Kerja....

"Selama beberapa tahun aku telah merungut kerana kurang tidur dan terlalu> banyak tekanan dalam hidup, akan tetapi sekarang kini aku tahu kenapa ianya  berlaku. Aku keletihan kerana terlebih kerja... nak tau kenapa? Di bawah ini aku akan tunjukkan kenapa aku mempunyai beban kerja yang
lebih dan ianya adalah benar dan bukan rekaan aku :

Populasi penduduk Malaysia sekarang adalah 23 juta orang. 1.7 juta darinya sudah bersara. Jadi tinggal 21.3 juta orang.

1.3 juta pula adalah golongan kanak* di bawah 6 tahun. Jadi tinggal 20 juta orang.

Dari 20 juta ini, 7 juta masih belajar (tadika, sekolah, kolej,universiti dll). Jadi tinggal 13 juta orang yang boleh buat kerja.

Dari 13 juta ini, 5 juta orang adalah pekerja kerajaan yang pergi kerja tapi tak buat kerja. Jadi  tinggal 8 juta orang yang boleh buat kerja.

Tolak 3 juta orang yang duduk  dalam hutan (tentera darat) pasal diorang nie nak kerja macam mana... tinggal dalam hutan. Dah tinggal 5 juta orang yang boleh buat kerja....

Dari jumlah itu, tolak 2.7 juta orang yang menganggur dan tak der kerja surirumah, pekerja yang kena VSS, orang* tua, fresh university student, yang kena buang kerja dll). Tinggallah 2.3 juta orang yang boleh buat kerja.

Dari jumlah ini, sebanyak 1,215,512 orang dilaporkan sakit dan kini berada di dalam hospital di seluruh Malaysia (tak kiralah hospital swasta ke atau hospital kerajaan dan ini termasuklah hospital gila). Dah tinggal1,084,488 orang yang boleh buat kerja....

Sekarang ini mengikut bancian terkini, terdapat 1,084,486 orang di dalam penjara (termasuk Saudara Anwar Ibrahim) dan Pusat Serenti di seluruh negara. Jadi dah tinggal 2 orang yang
boleh buat kerja... Dan 2 orang itu adalah engkau dan aku... Dari dua orang ini... engkau SEKARANG INI masih duduk depan komputer, main internet, main games, reading jokes, membaca email, main chat dan tak buat kerja langsung...
jadi tinggallah Aku sorang yang buat kerja dalam Malaysia nie... So Mana Aku Tak Letih.....

 Jadi sedarlah sikit.... dahhhh.. pi buat kerja

* Semua statistik di atas boleh dirujuk kesahihannya di Pusat
Bancian, Kementerian Kesihatan, Kementerian Pertahanan, Jabatan Tenaga Raya, Kementerian Pendidikan dan Jabatan Kebajikan Masyarakat. Takkan engkau taknak rujuk ke itu pun nak kena suruh aku buat jugak!!

Disclaimer:
This message is intended only for the use of the person
to whom it is expressly addressed and may contain information
that is confidential and legally privileged.
If you are not the intended recipient, you are hereby notified
that any use, reliance on, reference to, review, disclosure
or copying of the message and the information it contains
for any purpose is prohibited. If you have received this message
in error, please notify the sender by reply e-mail of the
misdelivery and delete all its contents.

Opinions, conclusions and other information in this message
that do not relate to the official business of Malayan
Banking Berhad shall be understood as neither given nor
endorsed by it.