Sy aaa exam awl blan 6...huhu buat tgh2 sket ek...

>From: "ahmad salleh" <[EMAIL PROTECTED]>
>To: hira@alumni-hira.org
>Subject: Re: [Alumni Hira] IJTIMA' MAHABBAH SANAWI
>Date: Tue, 12 Apr 2005 04:21:20 +0000

lupe nak kasi tahu...seperti yg dirancang, 3 hari 2 malam..lgpn kalau kite tgk biasanya tempat penginapan check in dan check out slalunya pukul 12 atau 3 ptg.. kire mcm 2 hari je la kalau ikut masa btol2.. awak bulan 6 tak silap ade yg ade exam..jd kitorang rancang buat di pertengahan bulan..tarikhnya masih dalam perbincangan