  Undilah PAS : MENENTANG KEZALIMAN & MENEGAKKAN KEADILAN
Me too,

syabas sdr. Anisra kerana masih mendokong Umno.
Ya! Umno dulu, kini dan selamanya... memang unik...
Dulu, kini dan selamanya menjadi kesinambungan warisan penjajah
orientalis...
Umno untuk Melayu, MCA untuk Cina, dan MIC untuk India...
perjuangan untuk kaum yang berbeza...
Kenapa tidak boleh ada BN sahaja?
Itulah hasil warisan penjajah!
British masih berjaya dalam usaha pecah dan perintah.
Ya! Umno menjadi wadah untuk terus memperjuangkan hak ketuanan Melayu,
itulah kehendak penjajah British!
Begitu juga MCA dan MIC, perjuangkanlah hak ketuanan Cina dan India,
masing-masing.
Begitulah kehendak penjajah British!!!
Umno, MCA, dan MIC masing-masing sentiasa concern, mengira berapa kerusi
parlimen/DUN yang masing-masing dapat kuasai.
Yang kesiannya kat Umno la, makin lama makin kurang...

Adakah puak penjajah British itu begitu bodoh???
Bodoh untuk melepaskan Malaysia supaya suatu hari nanti dijadikan negara
Islam, dipimpin secara Islam (sedangkan rakyatnya majoriti mengaku Islam)???
Kepada Umno mereka "bebaskan" Malaysia kerana merekalah yang dapat mewarisi
dulu, kini dan selamanya kesinambungan penjajah British!

Apabila Umno, MCA, dan MIC masih berkuasa, Islam tidak dapat tertegak kerana
puak-puak ini memperjuangkan hak bangsa masing yang kedudukannya tidak
selari dan sesuai dengan kehendak Islam!
Arak Boleh!
Judi Boleh!
Zina Boleh!
Murtad Boleh!
Yang tak boleh, undang-undang Allah!

Umno yang majoritinya mengaku Islam, ternyata masih gentar dan takut dengan
Islam, takut dengan undang-undang Allah. Kalau sungguh takut dengan Allah,
Alhamdulillah!
Malangnya hanya takut untuk melaksanakannya, dengan ertikata lain, engkar
kepadaNya!

Apa yang ditakutkan oleh puak Umno ni???
Purak peranda, perkelahian, perpecahan, kemunduran???
Tapi yang peliknya kalau sungguh inginkan keamanan, kenapa ditanam perasaan
takut pada undang-undang Allah yang Maha sempurna?
Kenapa digembar-gemburkan isu perpecahan???
Sedangkan kalau sungguh mereka beriman dengan Allah dan yakin Allah itu
Tuhan Rabbul Alamin,
mereka sepatutnya menanam, mencanangkan, membuat kempen besar-besaran bahawa
dengan melaksanakan hukum Allah, negara akan bertambah terjamin, adil, aman,
dsb.
Kan Islam itu addeen yang perfect, syumul!

Bukankah mereka sendiri yang mengatakan apabila sesuatu isu itu sentiasa
di'highlight'kan, dikempenkan, di'brainwash'kan, lama-kelamaan masyarakat
akan dapat menerimanya.
Kenapa Umno tak ingin kempenkan negara Islam, undang-undang Islam dengan
secara yang positif?

[EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED];
[...]
Subject: H-Net* Re: PEMILIHAN UMNO, MUNGKINKAH SENGIT?

  Undilah PAS : MENENTANG KEZALIMAN & MENEGAKKAN KEADILAN
Syabas sdr anisra,

Semoga anda dan AMNO yang anda sokong dan dokong akan memperolehi kejayaan.

Memang tidak dapat dinafikan, AMNOlah satu-satunya wadah yang "boleh"
mempertahan dan mengekalkan ketuanan Melayu.

Contoh terbaru ialah gelora yang melanda Pulau Pinang.  MCA, parti perkauman

Cina telah membuat tuntutan tambahan kerusi EXCO dan Jawatan Timbalan Ketua
Menteri.

Apa lagi yang tinggal di Pulau Pinang? Sudahlah jawatan KM dijual kepada
Gerakan, Timb. KM pula mahu dikongsi sama dengan MCA.

Hidup AMNO kerana berjaya "mengekalkan persefahaman" dengan parti-parti
komponen lain demi "kesejahteraan dan harmonian" orang-orang Melayu di Pulau

Pinang.