Note: forwarded message attached.

http://im.yahoo.com

Saya telah memasaukkan data ke database.  e-mail ini hanya bertujuan
untuk memberikan pengesahan kepada mereka yang berkenaan bahawa data
yang mereka hantar telah dimasukkan ke komputer.  Sila semak tarikh
lahir anda.  Bagi yang tidak memberikan tarikh lahir yang tepat, saya
hanya meletakkan tarikh 1 haribulan bagi hari dan January bagi bulan.
Untuk pengetahuan netters lain senarai ini bukan untuk anda membuat
pilihan kerana data yang dikemukakan bercampur antara lelaki dan
wanita.  Data tersebut hanya data yang dihantar terus kepada saya atau
telah di cckan oleh Adam kepada saya.

                Kod     T_Lahir
                P9      21/12/1969
                P1      01/07/1971
                P2      01/07/1972
                P3      01/04/1968
                P4      10/04/1975
                P5      24/03/1970
                P6      01/01/1974
                P7      01/01/1965
                P8      04/05/1971

Terdapat seorang peserta yang ingin mencari isteri nombor dua, data
tersebut tidak dimasukkan.  Kepada peserta berkenaan sila beritahu saya
samada hasrat saudara mendapat persetujuan isteri pertama.  Kepada
mana-mana gadis atau janda yang berminat sila hubungi saya.

Sekian.