-----Original Message-----
From: Zahidi, Adasir (GEAE, Malaysia) [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: Friday, 13 October, 2000 3:59 PM
To: '[EMAIL PROTECTED]'; '[EMAIL PROTECTED]'
Cc: '[EMAIL PROTECTED]'; 'Abdul Karim Saad - QA Penang';
'[EMAIL PROTECTED]'; '[EMAIL PROTECTED]'; 'Jaffar Desa';
'[EMAIL PROTECTED]'; 'nona manis'; 'rumzi mat saad'; 'ruslan';
'[EMAIL PROTECTED]'
Subject: RE: FW: H-Net* ULASAN ISU SEMASA (1)

Tak salah kita berbaik dengan musuh. TAPI DALAM AL-QURAN DAN HADIS ALLAH SWT
DAN RASULLULLAH SAW MELARANG KITA BERKAWAN ATAU BERBAIK-BAIK DENGAN YAHUDI
LAKHNATULLAH.