From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: Monday, December 11, 2000 4:07 PM
To: pakar rujuk
Cc: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: H-Net* Sebagai renungan sahabat sahabat...

assalamualaikum......
Perjuang islam kita ni dah tak pandai bagi salam.....Hello aje macam kafir yang geng dia tuduh kat orang lain ....Tersilap perkataan saya mengaku...minta maaf...dan tersilap perkataan tak jatuh akidah....tapi meniru ucapan si Kafir, nabi tak mengaku Umat dan serupalah dengan Si Kafir tu......Macamni nak tegak islam......jauh panggang dengan api....Kalau nak jawabpun jawablah persoalan pokok jangan nak bawak lari tajuk......wassalam dan maaf.....

Hello Ustat Qubah dan ustat Fakhrul:- Politik tu SIASAH bukannya SAKHSIAH !!! sakkhsiah tu maknanya KELAKU, kalau itu pun dah konfius yg lain lagi berserabut la. Belajar la betul2 dulu ya. Jangan malu belajar dan jangan terlampau sibuk mengajar.