Waalaikumussalam ,,,,.Saya cukup kagum dengan pandangan saudara alQubah ini
saya cukup bangga kerana punya saorang ilmu yang tinggi
orang macam saudara,,,, inilah diperlukan bagi menentang dakyah-dakyah musuh
islam yanng sedang hebat melanda sekarang........saudara Tiger ada
menyatakan laman web.musuh islam.silalah saudara alqubah membantu
kawan-kawan kita disana......Tidak guna berkokok dilaman
h net ini.........membuang masa sahaja...........cuma mencari musuh sesama
islam sahaja. .....cuma memecah belah sesama islam,cuma
menimbul kebencian sesama islam........