Assalaamua'laikum wbt.

Kepada anda semua,

Terima kasih saya ucapkan kerana sudi membaca berita baik mengenai
pendapatan
sampingan yang mudah.... sebenarnya saya banyak peluang untuk dapatkan
pendapatan
sampingan dari yang cepat hinggalah seterusnya... saya akan mulakan
peluang yang
cepat dulu dan seterusnya...

Di bawah ini saya sertakan beberapa peluang menambah pendapatan yang
boleh anda semua sertai jika berminat…..

1. Kutu Ku ... sykt di Terengganu, modal cuma RM.25.00 hasilnya dari
RM.40.00 hingga RM.8,040.00  jika semua berjalan baik ... dan penuh
kemasukan orang..
seorang peserta cuma ajak 2 orang je masuk hingga berkembang .. jika
ingin borang ..
kirimkan nama dan alamat,  saya akan kirimkan tapi kalau ingin saya
jalankan dan cari orang
masuk.. u kena hantar 5 keping postal order RM.5.00 dan tambah sekeping
lagi RM.5.00
untuk peroses saya menjalankan program ini untuk u hingga mencari
downline..  u hanya
tunggu sahaja hasilnya ... bermula dari RM.40.00  dan seterusnya ....
ratus dan ribu
mengikut pada kemasukan downline..
bermakna anda hantar 6 keping postal order yang berharga RM.5.00 kepada
saya… postal order itu kosongkan jangan ditulis apa apa pada semua
postal order tersebut.. saya akan isikan mengikut arahan dalam borang
tersebut ….  Hantarkan ke alamat
saya :  NOOR AINY BTE MD. YUSOFF, 6561-C, KM. 12, KG. PERNU, 75460
MELAKA.   Silalah join segera untuk mendapat hasil yang segera …
insyaAllah…

2.  peluang yang kedua pula ialah menjadi ahli cosway .. dengan menukar
supermaket anda.. dari membeli di luar beralih membeli ke kedai cosway …
ada rahsia untuk mendapat pendapatan lumayan dengan ribu ringgit, belas
ribu ringgit dan puluh ribu ringgit  dengan hanya anda membeli barangan
keperluan di cosway disamping bonus lumayan bila perjalanan cosway anda
telah berkembang… sila sertai segera, kami akan sentiasa memberitahu
anda dari masa kesemasa untuk kejayaan bersama …  ramai telah berjaya
mendapat pendapatan lumayan beribu ringgit hanya dengan berbelanja untuk
kegunaan sendiri dengan modal yang kecil dari RM.60 KE RM.200  sahaja..
kalau belanja lebih lagi baik .. dapat kupon untuk tukaran berbagai
barangan istimewa .. jangan ketinggalan .. hubungi saya segera untuk
sertai ….

Dengan  membeli di cosway, anda akan mendapat harga yang murah dan
barangan yg berkualiti ... semua keperluan rumah, diri, kenderanan dll
ada di cosway ... kita ubah dari membeli barangan keperluan dari
supermaket atau kedai di luar kepada membeli di cosway... kita akan
dapat kupon bila membeli barangan
cosway .. kupon itu boleh ditukar dengan barangan rumah dan diri spr
alat eletrik, t shirt , bag , keperluan
bayi dan kanak kanak .. keperluan dapur dll lagi ... menguntungkan
disamping akan diberi
bonus .. belian bulanan sekurang kurangnya RM.60.00 boleh melayakkan
untuk mendapat
bonus... jika berminat hantarkan/ emelkan nama dan alamat .. saya akan
kirimkan borang
penyertaan.. u cuma isi butir u di dalam borang tu dan pergi bawa borang
tu berserta RM.60.00 yuran pendaftaran tahunan .. ke kedai cosway ...
ditempat anda dan u boleh mula membeli barangan keperluan anda di situ
... setiap 30 ringgit anda berbelanja di situ, anda akan diberi 1 kupon
yang boleh dikumpulkan untuk ditukar barangan pilihan anda seperti dalam
buku penukaran barangan..  jika anda beli 150 ringgit dalam satu bil ..
dan dalam satu bulan, anda di beri 5 kupon semasa anda membeli ... dan
anda ditambah lagi 5 kupon yang akan dihantar oleh sykt ke rumah anda ..
jadi anda dapat untung mengumpulkan kupon ... jika anda beli RM.300.00
dalam sebulan pula atau anda tambah lagi RM.150.00 beli barang dlm satu
bil .. dlm  bulan itu juga anda akan dpt 5 kupon lagi di kedai cosway
dan anda akan dihantar 5 kupon lagi  oleh sykt...ke rumah
anda...bermakna dlm sebulan tu anda dah dpt 20 kupon .. 10 kupon di
cosway .. dan 10 kupon dikirim pos ke rumah anda ... sungguh
menguntungkan ... jadi jika beli di cosway banyak
faedah yang anda dapat disamping barangannya lebih murah dan berkualiti
dari beli di kedai di luar... dan
dapat kupon dan dapat pula bonus... dan bertambah lumayan bonus anda
jika ada dan ramai  yang masuk di bawah tajaan dan downline anda ...
saya akan memberitahu anda rahsia mendapat pendapatan lumayan hingga
ribuan ringgit dengan hanya berbelanja di cosway sekurang kurangnya
RM.60.00 sebulan atau lebih ...  jangan ketinggalan... jika berminat...
hubungi saya segera ... untuk kejayaan kita  semua ...

3.  Peluang yang ketiga pula ialah menjadi ahli Zhulian ... pun
menguntungkan, disamping barangan emas zhulian yang lebih murah dan
berkualiti ... iaitu 10 % dari harga emas di pasaran.. contohnya jika
barangan yang bernilai RM.1,000.00 emas biasa di kedai,  di zhulian
hanya lebih kurang RM.100.00 atau seratus lebih sahaja... emas saduran
zhulian ialah emas tulin 99 ... didalamnya ialah perak diluar emas tulin
... boleh disadur semula secara percuma  sahaja. seumur hidup ....
disamping barangan emas ... zhulian juga ada keperluan rumah, peribadi,
makanan, minuman, makanan kesihatan dll.. jadi barangannya
meluas dan mudah untuk dipilih ... berkualiti dan boleh mendapat bonus
lumayan jika anda rajin menaja downline atau ajak  member masuk sama
join zhulian .. jika anda berminat  sila emel pada saya... sertakan nama
dan alamat .. saya akan kirimkan  borang  penyertaan zhulian.. anda
boleh hantar borang itu setelah anda isikan  butiran diri anda  ke kedai
zhulian ditempat anda ... serta wang pendaftaran  RM.58.00 ... lepas itu
anda boleh pilih apa sahaja barangan untuk anda beli dengan harga ahli
yang lebih murah untuk guna sendiri atau pun anda jual kepada keluarga
atau kawan kawan .. mudah sahaja..joinlah segera .. menguntungkan ...

4. . Peluang yang keempat ialah menjadi ahli makanan kesihatan SPIRULINA
.... dari syarikah LIQUA HEALTH di Kuala Lumpur ... stokis terdapat di
setiap negeri ... spirulina  ialah makanan kesihatan (rumpai laut) yang
terkenal dan berkhasiat untuk membantu penyembuhan  banyak penyakit....
ramai pesakit yang lumpuh, kanser, dan hampir semua penyakit serasi
dengan khasiat rumpai laut ini ... dia berbentuk
cecair ... seperti jus yang telah dibungkus dengan satu paket plastik ..
yang diminum dicampur air masak sejuk dan dikacau  dengan sudu plastik
.. boleh diminum berapa paket yang disukai ...  spirulina dan spirulina
health di ambil satu paket sehari atau dua paket sehari atau dua paket
pagi dan dua paket malam ...  jika ambil satu paket sehari.. hendaklah
diambil secara berselang seli antara dua jenis spirulina iaiatu.. jika
hari ini ambil spirulina.. esok ambil/minum  spirulina health .. berasa
strawbery ...  jika ambil dua paket sehari ..  boleh di ambil pagi
spirulina .. malam spirulina health
ataupun boleh juga dicampurkan diambil sekali dua  bungkus.. iaitu satu
pakej spirulina dan satu pakej spirulina health  dicampurkan dalam satu
gelas dan dicampur dengan air masak sejuk bukan air suam atau panas.. di
kacau  dengan sudu plastik dan diminum ...  dan  boleh juga diambil 4
pakej sehari.. iaitu 2 pakej siang (campurkan satu pakej spirulina dan
satu pakej spirulina health) untuk siang .. dan 2 pakej dicampurkan juga
untuk malam ... terpulang  pada anda yang mana anda ingin ikuti ...
ramai pesakit telah menunjukkan tanda tanda yang baik setelah beberapa
lama  minum spirulina.. ada yang tak boleh berjalan kerana lumpuh telah
boleh berjalan.. begitu juga penyakit yang lain .... insyaAllah...
pesakit yang telah sembuh telah diambil gambar dan telah diceritakan
oleh mereka hasil dari minum  spirulina... jadi  cubalah untuk minum
spirulina bagi yang sehat dan yang sakit ... ia adalah makanan kesihatan
jadi ia boleh
dimakan dan diamalkan oleh sesiapa sahaja.. banyak khasiatnya ... satu
bungkus spirulina mengandungi sepuluh paket kecil .. harga ahli RM.55.00
.. harga bukan ahli RM.65.00.. jadi cubalah beli dua pakej atau 3 pakej
untuk sebulan jika  makan sehari sepaket kecil..  harga 3 pakej ialah
RM.165.00  ( 3 x rm.55.00).. disamping anda akan diberi bonus jika
membeli 3 pakej sebulan .. bonusnya ialah RM.12.00 jika anda ada menaja
orang lain atau ajak  member/saudara mara masuk  menjadi ahli di bawah
anda .. anda akan dapat lebih bonus ... disamping anda mengekalkan
belian 3 bungkus sebulan untuk  anda makan sendiri atau boleh juga beli
tambah untuk dijual atau ajak orang masuk ahli di bawah tajaan/downline
anda ..
disamping menjaga  kesihatan disamping tambah pendapatan ..
menguntungkan...silalah join.. jika berminat sila hantar nama  dan
alamat anda.. saya hantarkan borang menjadi ahli dan saya sertakan nama
stokis dan alamatnya ..di tempat anda untuk  anda daftarkan melalui
borang yang saya hantar nanti .. insyaAllah ...

5.  Satu lagi saya ada menjual/mengedarkan  makanan kesihatan berbentuk
kapsul habbatusauda' 100% tulin ... untuk menjaga kesihatan dan
memulihkan penyakit.. untuk semua  penyakit ...  boleh makan sekeluarga
untuk anak anak yang lebih setahun  … dan seisi keluarga … kapsul boleh
dibuka isinya boleh dimasuk dalam air untuk kanak kanak  dan  boleh
ditelan untuk orang dewasa … kapsul ini dibuat oleh syarikat bumiputera
dan kapsul itu adalah halal di makan … harganya ialah RM.22.00 sebotol..
mengandungi 60 biji kapsul .. makan 2  kali sehari.. pagi lepas makan
sebiji dan malam lepas makan sebiji ... jika memang sedia  makan ubat
doktor.. jarakkan pengambilan kapsul ini 3 jam selepas atau sebelum
makan ubat doktor... jika berminat untuk membeli banyak atau untuk
menjual kepada orang lain
.. saya berikan harga istimewa iaitu ... anda membeli dari saya dengan
harga RM.18.00  sahaja sebotol.. beli sekurangnya 12 botol ... untuk
dapatkan harga istimewa tu .. kalau  beli sebotol harga atau kurang dari
12 botol harganya biasa iaitu RM.22.00 termasuk harga pos..   jika ingin
menjadi ahli pula harga lebih murah..saya akan kirimkan borang ahli jika
ingin jadi ahli.. sykt bumiputera  di johor... sama samalah kita menjaga
kesihatan …. Sekeluarga …  InsyaAllah…

----------

Disamping itu anda juga boleh menyertai peluang menambah pendapatan di
internet seperti di website di bawah ni..iaitu VIVA REBATE daftar
percuma ..  sila join
... segera..

http://www.vivarebates.com/Index.cfm?ReferralID=noorainy

klik di bawah join now iaitu di   International Registration dan daftar
iaitu isi butir butir peribadi u ... seterusnya .. hingga dapat website
seperti web i .. dan
lepas tu edarkan pada sesiapa sahaja untuk mereka join sebagai downline
u ... mudah sahaja..
pendaftaran program ni percuma sahaja... jangan ketinggalan.. sertai
segera...

------

satu lagi program .. ialah Discount Malaysia ... silalah join ...

http://malaysiamart.net/members/noorainy/m_index.shtml

-----

dan satu lagi ialah ecosway ... daftar melalui internet .. ecosway beli
melalui internet dan taja melalui internet... bukan cosway ..
cosway beli di stokis .. ecosway ada hubungan juga dengan cosway cuma
cara pendaftaran berbeza .. jika anda adalah ahli
cosway .. anda juga boleh menyertai dan mendaftar ecosway secara
internet ...  jika anda bukan ahli cosway anda juga boleh
mendaftar ecosway .. terpulang pada anda... semuanya bagus untuk dicuba
dan untuk berjaya .. insyaAllah... silalah join daftar
ecosway melalui website saya ini .....

 http://www.mycosway.com/cgi-bin/ec.cgi?id=noorainy
dalam Bahasa Inggeris

 http://www.mycosway.com/cgi-bin/mec.cgi?id=noorainy
dalam Bahasa Melayu

ANDA BOLEH MEMILIH SALAH SATU PELUANG ATAU BEBERAPA PELUANG ATAU KESEMUA
PELUANG YANG SAYA SERTAKAN DISINI ... INSYAALLAH.. SAMA SAMALAH KITA
MEMPERBAIKI USAHA KITA KE ARAH KEBAIKAN BERSAMA ... TERIMA KASIH...

Sekian sahaja.. semoga kita sama sama berjaya .. InsyaAllah...

wasalam,

noorainy.

silalah lawati website saya..
http://www.geocities.com/noorainy/