A,kum semua....

Maaf mengganggu lagi untuk soalan masalah komputer.

Apakah masalah yang berlaku pada komputer yang saya
cuba repair nie.. Masa saya On komputer sampai pada
satu tempat tu dia stuck dan keluar massage " CMOS -
checksum error - Defaults loaded  CMOS battery failed.
"

Dan apabila saya tekan kekunci F1 komputer terus hidup
seperti biasa dan boleh digunakan secara normal. Harap
maklum dan harap tunjuk ajar dari semua. Hamba manusia
baru belajar.

Wassalam dan ucapan ribuan terima kasih pada yang
membantu.

> ====================================
>
> Assalamualaikum dan salam sejahtera.
>
> Catatan nota Haris 12 Apr 2001
>
> Haris penuhi nota hari ini untuk menjawab beberapa
> soalan yang diajukan.
>
> Dalam nota backup, Haris memberi contoh kepada 2
> jenis Windows Win95 dan Win98. Haris harap tiada
> kekeliruan.
>
> Microsoft keluarkan 2 keluarga OS. Windows untuk
> pengguna
> di rumah (Win95, Win98, Win98SE dan WinME) dan
> Windows
> untuk perniagaan, Keluarga NT dan 2000.

> [...]
=== message truncated ===