From: azmi [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: 10/09/2001 3:50 PM
To: Shaidatul Akmar Mhd; rock the world
Cc: Hizbi Net
Subject: Re: H-Net* laptop untk dijual-reply

Wa'alaikumussalam.

Bukan utk mempertikaikan @ menghina profession polis. Cuma fikirkan kalau anda berada dalam keadaan tersebut... Tu aje.... janganlah melenting, okay?
p.s. Betul tu...malaysia sekarang dah berubah & perubahan 'negative' ni pun adalah disebabkan oleh tindakan 'ganas' polis. Kalau tak caya tanya SUHAKAM! ha ha...!!!
Persoalan saya yg lain......."kalaulah polis yg bersenjata sedang berdepan dgn org ramai yg tanpa senjata, siapa yg  pikul lebih banyak cabaran?" .......pls advise.
Dan saya juga berpendapat, Malaysia ni wujud sebab adanya pejuang2 kemerdekaan & pejuang2 keadilan seperti yg ada sekarang ni.

~ The truth is out there ~