Assalamualaikum,

Maaf kerana terpaksa menggunakan mailing ini untuk tujuan pengiklanan.

Saya cuma diminta oleh seorang Hamba Allah agar dapat menghebahkan perkara di atas. Oleh itu, kepada semua warga Hizbi yang berminat, berikut diserta serba ringkas rumah yang hendak dijual itu :-

Lokasi : Taman Tasik Teratai Serendah, Rawang
Lebih kurang 8KM ke Perodua dan 10KM ke Pekan Rawang

Keluasan Tanah : 18 X 65
Bilik : 3 buah
Bilik Air :1 buah (sudah diperbesarkan)
Harga Untuk DiJual : RM90,000-00 (boleh dirunding)
Tahun siap  :1997

Untuk keterangan lanjut, sila hubungi talian berikut 013-332 3320 (Abdullah Sani)

Kerjasama moderator saya ucapkan jutaan terimakasih.

TQ

Wassalam

Kirim email ke