From: arief <mohd.ariff.ah...@gmail.com>
Date: 2010/4/8
Subject: [HSM] Re: Mesyuarat tidak rasmi 04042010
To: "HSM (class of '91 - '95)" <hsmuor@googlegroups.com>

syabas beteee...
atas usaha m'hasilkan 2 paper tu...
bg sesiapa yg x fhm, boleh mendapatkn keterangan lanjut drpd mreka yg
hadir...
better... meetg discussion... xdenye explain dlm ni ble fhm...

On Apr 8, 12:59 pm, Khairil <creep_javaf...@yahoo.com> wrote:
> Assalamualaikum & salam sejahtera semua,
>
> Di sini aku attachkan minit mesyuarat tidak rasmi yang telah dihadiri oleh
5 ahli bagi membincangkan secara umumnya tujuan diadakan mesyuarat tersebut.

> Seperti yang diutarakan,segala perbincangan adalah lebih kepada cetusan
idea pada peringkat awal dan kita semua yang bakal menggerakkannya secara
musyawarah.

> Dan,tiada paksaan dan menjadi kewajiban pada semua.Ini adalah satu
jump-start kita agar kita semua dapat menilai di mana kekuatan dan kelemahan
kita secara individu.

> So,guys.....minit mesyuarat tak rasmi yang dinanti-nanti....
>
> Regards
> Apex
>
> Kertas kerja akan di attach pada minggu hadapan.....
> Aku akan berada di Papua New Guinea hari Selasa depan....
>
>  Flowchart.pdf
> 47KViewDownload
>
>  Minit
> 59KViewDownload

Korang semua telah menerima pesanan ini kerana korang semua telah melanggan
di dalam Google Group "HSM(class of '91 -'95)
Kalau takmo melanggan lagi email ke
hsmuor+unsubscr...@googlegroups.com<hsmuor%2bunsubscr...@googlegroups.com>
.

Salam Sejahtera
YBhg Tan Sri, Dato', Prof, Dr / Tuan / Puan,

fulfilling aspirations

Mohamed Fauzi Bin Hassan
Marketing Services Unit,
Group Marketing & Business Development Division,
METEOR Sdn Bhd.
03-27732056/013-6298808