Üdv mindenkinek!

Lehetőségem lesz a közeljövőben (januárban) az USÁból routert hozatni
magamnak. Elég sokat nézegettem az interneten, olvastam a reviewkat, de
valahogy mindegyik N, vagy remélhetőleg N szabványt használó routerrel van
valami probléma. Azért szeretnék N szabványt venni, mert ugyan a net csak 2
mbit, de majd szándékozom bővíteni a rendszert, esetleg egy főgépről
elérhetővé tenni a média-fájlokat, vagy egy wireless audio-video device-on
keresztül kitenni azt hifire, vagy Tvre. Nomeg esetleg egy VOIP telefon sem
lenne rossz.

Szóval azt találtam, hogy a Linksys WRT350N lenne a legjobb a számomra, mert
van benne USB storage link és az antenna is cserélhető. Kiderült, hogy az
antenna nem cserélhető, az USB pedig gyakorlatilag használhatatlan.

Így tovább nézelődtem és a D-Link Xtreme N DIR-655-ös routert találtam a
legmenőbbnek. Csak erről meg még szinte semmi infó. Ezzel a routerrel
kapcsolatban az a kérdés is felmerült, hogy az USB, amit nem tudok, hogy
van-e rajta, de az elődjén volt, az alkalmas-e Storage-linkre, vagy csak
beállítások lementésére? Illetve, hogy az antenna cserélhető-e, mert az
előzőnél az volt?

De ezek nyilván nem halandónak való kérdések, inkább azt szeretném megtudni,
hogy szerintetek mikor lesz meg az N szabvány, mennyire kell attól félni,
hogy ezek az eszközök nem fognak működni azokkal, vagy nem kell parázni,
mert ezt egy Firmware bármikor megoldja. Vagy alapjában véve rossz
elképzelés, ha egy nagy házban csak 1 routert szeretnék működtetni?

Van most egy routerem. Toshiba WRC-1000. Teljesen korrekt a működés. De a
hely, ahol lakom elég konkrétan vasbeton, csak 2 fallal bír el. Vajon ez a
D-link, vagy bármelyik jobb teljesítményt nyújt-e, vagy ez csak PR?

Előre is köszönöm a segítséget!