Hmmm szerintem eloszor azt kell megnezni, mit tud ez a dlink router
teljesitmenyben... Mert ha pl 20mW os kimeneti teljesitmenye van akkor arra
tehetsz macskakajat, chipset, akarmit, nem lesz belole raketa...

(bar a 3 antenna feltetelezhetoen mimo-s vagy n es router, de azert lehetnek
csodak...

En hirtelen 2 dolgot probalnek meg:

1., atalitani a routert csak 802.11b jelet adjon ki  sot akar azt is lehuzni
1-2 Mbitesre
Igy a tavolsag ahonnet kapcsolodni lehet hozza, a tobbszorosere nohet...

2., mivel akarsz kapcsolodni messzirol hozza??? Mert ugye hiaba kiabalsz egy
eros routerrel, kiraly antennaval, ha a szegeny kis wifi kartya nem bir
visszakiabalni...
(A gep amivel nezed, abban eleg jo a wifi kartya??? Mert ha valami nagyon
gyenguszka akkor lehet hogy azon az oldalon van a gond...)

Es 1 raadas: probalj meg a csatornakkal jatszani helyi adottsagbol adodoan
akar 15-30% al nagyobb lehet az x tavolsagban merheto jel pedig mondjuk csak
a csatornat allitod at mondjuk 4el arrebb
(ennek a nezegetesere a legjobb mondjuk egy netstumbler vagy hasonlo progi)

Na meg 1 :)
Az antennat probald meg a szobaban egy magasabb pontra tenni ez is
segithet... Sot mivel panel antenna esetleg 90 fokos elforgatas is sokat
segithet...