Pak Sembiring,
Ketua BG sebelumnya kan Pak Sukhyar itu geologist. Bukannya sekarang batas
geologist Dan geophysicist sudah pudar Dan bersatu jadi Geoscientist.
Ini memang jabatan politis, tapi kalau ketua BG lulusan S3 Sosial Politik,
baru IAGI boleh demo ke DPR

Wass
Witan

Sent from my iPhone

On Feb 17, 2014, at 12:20 PM, Benyamin Sembiring <