* MINYAK KELAPA DARA POWER  31*

 *   BUKAN HANYA TAHAN LAMA !!!

*
*   KEAMPUHAN JUGA BERTAMBAH   *

 *SETIAP KALI BERSETUBUH,ADAKAH ANDA SERING TERPANCUT AWAL? DAN PASANGAN
ANDA TAK PUAS?*
* *
* *
*MAHU MELAMBATKAN DARI GELI? SUPAYA PASANGAN ANDA BEBAS BERMAIN BANYAK
POSISI,SEHINGGA DIA PUUUUAS DAN ANDA RILEKS JE…… *
* *
*INGIN MENCEGAH DARI KURANG SELERA SEKS?
 *
*INGIN MENGELAK PANCUTAN MANI SEBELUM MASA AGAR PASANGAN ANDA SENTIASA
INGAT  KEGAGAHAN ZAKAR ANDA BILA SAMPAI BILA-BILA? *
 *   MEMPERKENALKAN !!!

*
* MINYAK KELAPA DARA POWER SX!! *

Saiz : 150 ml
Kod : VCO31
Nama : Minyak Power 31
Kegunaan : Untuk suami
Harga Bukan Ahli : RM35.00
Harga Ahli : *RM25* + Komisyen ( *MURAH* GILER!!! BIAR BETUL!!!)
 * KOS PENGHANTARAN PERCUMA!!! PRODUK MURAH!!! KOS RM0!!! *

*  KELEBIHAN² BILA DISAPU / UNTUK SUAMI : *
* Suami akan jadi  lebih perkasa  dan  tahan lama .
* Isteri boleh  mencapai puncak  sehingga  3 kali .
* Menyegarkan dan menghangatkan.
*  Pelayaran lancar dan jauh... Cara memakainya sangat mudah.
* Lepas mandi petang (6.00pm~hingga 7.00pm) sapukan pada alat kelakian,
pukul 9.00 malam boleh guna dan berkesan sehingga 7.00 pagi  (10 jam) .

 BUAT SUAMI APA TUNGGU LAGI!!!
BELI LER SEKARANG UNTUK ISTERI TERCINTA
KLIK UNTUK BELI SEKARANG <http://www.bio-asli.desaku.net/?id=addzim>

 <http://www.bio-asli.desaku.net/?id=akukhairul>
*  TESTIMONI PENGGUNA : *
*Pengguna 1 :  (Minta nama dirahsiakan) : Bujang kahwin Janda;  Sepang.*
*" Saya ditakdirkan baru bertemu jodoh (2005) dengan seorang janda. Dalam
setiap perhubungan suami isteri, saya sentiasa tewas sebelum isteri
menamatkan pusingan pertama. Kini dengan VCO Power 31 Bio-Asli (For Men)
saya mampu mengatasinya dengan 3 pusingan berbalas 1. Sehingga kini saya
belum pernah tewas lagi." *
 ------------------------------
*Pengguna 2 : (Minta nama dirahsiakan) Status : Sudah berkahwin 12 tahun.*
*" Huuh............dia terpaksa minta 'adjourn' (waktu rehat) sebelum saya
menamatkan perlumbaan."*
 ------------------------------
*Pengguna 3 : Dari Kuala Lumpur memaklumkan melalui sms*
*" Marvelous....!. I scored 3-1 last night. Syukur saya bertemu VCO Power 31
Bio-Asli  (For Men) "*
 ------------------------------
 *Pengguna 4 : Guru dari Kuala Selangor.*
*" Wow........! sampai saya tersandar kedinding....hebat habis ".*
 ------------------------------
*Pengguna 5 : Juruteknik dari Kuala Lumpur *
*" Isteri saya selalu pesan .......Bang......jangan lupa minyak Power
Rangers." (VCO Power 31 Bio-Asli (For Men)*
 ------------------------------
*Pengguna 6 : Paramugari dari Subang Jaya (melalui e-mail)*
*" I always have wonderful Sunday.......dia seakan tidak mahu mendarat .
Terima kasih VCO Power 31 Bio-Asli .*
 ------------------------------
*Pengguna 7 : Penyelia Tapak dari Puchong*
*Heeei.....Beb..!..aku  berjaya merentas 3 lautan tanpa
henti...lah.............Syabas VCO Power 31 Bio-Asli (For Men)*
 ------------------------------
*Pengguna 8 :  Jurutera dari Port Dickson*
*" Betul-betul Power...... berasap....! " (beliau terus memesan 10 botol
lagi untuk diperkenalkan pada kawan-kawan.)*
 ------------------------------
*Pengguna 9 : Pasangan Warga Emas dari Bangi.*
*" Kami telah berkahwin sekitar 25 tahun yang lalu. Kami adalah pasangan
bahagia, walaupun kami sudah mnghampiri usia senja. Seperti kebanyakan
pasangan usia lanjut banyak masalah dalam hal perhubungan. Keintiman kami
sangat jauh berbeza berbanding dengan sewaktu muda dahulu. Namun hakikatnya
kami masih  menginginkanya. Dengan kemampuan yang kami ada banyak sudah
kaedah dan bahan yang kami telah cuba, sehingga kami menemui Minyak Kelapa
Dara Bio-Asli (pure) dan VCO Power 31 Bio-Asli (For Men). Hasilnya kami
telah 'muda' **kembali.

*
 INGIN MILIKI MINYAK KELAPA DARA POWER SX???
APA LAGI BELI LER SEKARANG!!!
KLIK UNTUK BELI!!! <http://www.bio-asli.desaku.net/?id=addzim>
* *
*  * <http://www.bio-asli.desaku.net/?id=addzim>

  *Copyright (c) TEAM KEK KAYA 2006. All Rights Reserved *

Apa yang anda cari mungkin ada di sini
http://www.giantproduct.com
dan
http://www.bukusiber.com