"Saya ditakdirkan baru bertemu jodoh (2005) dengan seorang janda. Dalam setiap
perhubungan suami isteri, saya sentiasa tewas sebelum isteri menamatkan
pusingan pertama. Kini dengan VCO Power 31 Bio-Asli (For Men) saya mampu
mengatasinya dengan 3 pusingan berbalas 1. Sehingga kini saya belum pernah
tewas lagi."
  " Huuh........ ....dia terpaksa minta 'adjourn' (waktu rehat) sebelum saya
menamatkan perlumbaan."
  " Marvelous... .!. I scored 3-1 last night. Syukur saya bertemu VCO Power 31
Bio-Asli  (For Men) "
  " Kami telah berkahwin sekitar 25 tahun yang lalu. Kami adalah pasangan
bahagia, walaupun kami sudah mnghampiri usia senja. Seperti kebanyakan pasangan
usia lanjut banyak masalah dalam hal perhubungan. Keintiman kami sangat jauh
berbeza berbanding dengan sewaktu muda dahulu. Namun hakikatnya kami masih
menginginkanya. Dengan kemampuan yang kami ada banyak sudah kaedah dan bahan
yang kami telah cuba, sehingga kami menemui Minyak Kelapa Dara Bio-Asli (pure)
dan VCO Power 31 Bio-Asli (For Men). Hasilnya kami telah 'muda' kembali
  www.bio-asli.desaku.net/?id=abeshawal