SALAM UNTUK SEMUA !

Setiap hari kalau kita buka email, tentu beribu iklan yang menjanjikan
pendapatan beribu-ribu dan berjuta-juta disogokkan pada kita.
Persoalannya, bila kita dah joint program tersebut, nak dapat puluh
ringgit pun payah, inikan pulak ratusan atau ribuan...jangan cakap apa
la..nak dapat modal balik pun payah...

Secara ikhlas, cuba kita tanya balik diri kita. So far berapa banyak
program jana kekayaan yang telah kita joint ? Berapa banyakkah yang
telah kita untung ?Berapa banyakkah email yang telah kita hantar untuk
promosi ?Berapa banyakkah masa yang telah kita rugi dalam kononnya
mencari downline ?Berapa banyakkah wang ringgit yang telah kita
laburkan?(Tak kiralahlah samaada duit gaji, duit PTPTN atau duit tabung
susu anak , etc...)Oh ya! Berapa ramaikah member atau sedara mara  yang
telah kita gula-gulakan dengan seribu pengharapan jika mereka joint
program kita ?(Tak mustahil jika ada yang kita segan nak jumpa lagi atau
mereka pun dah menyampah nak tenguk muka kita !)

Sebenarnya semua ini terpaksa kita lalui kerana niat kita sememangnya
untuk meningkatkan taraf kehidupan sesama kita. Nak keluar dari belenggu
kemiskinan. Nak bebas dari hutang piutang.Tapi apakan daya.Banyak
program yang menipu dari yang asli.Dari pengalaman saya ramai kita
terjebak kerana faktor-faktor berikut. Antaranya

    * Nak cari program yang auto pilot. Spillover sana sini. Labur
sekali, duduk diam, tunggu je duit masuk
    * Jika boleh labur puluh-puluh sahaja dan tanpa buat apa-apa dapat
ribu-ribuan malah mungkin jutaan ! (Cewah!)
    *  Perkataan menjual, MLM atau maybe affiliate  tu kalau boleh jangan
langsung disebut dalam program tersebut !
    * Kerana nak cepat kaya, kesahihan syarikat lansung kita tak ambil
peduli. Sah ke, kukuh ke,dari mana dia beroperasi, rekod yang
lepas-lepas, memang kita tak angkat "pot"! Akhirnya bila web site dah
tak boleh bukak, maka mulalah kita menggelabah.....nak jawab apa dengan
downline ?...mulalah masam muka...mulalah pandai menipu...tak mustahil
ramai yang off handphone atau tukar terus nombor...
    * Percaya sangat dengan luar negeri punya bisnes ! Tak sedar ke kalau
nak buat aduan mampu ke kita nak pergi negeri mereka dan serbu kat opis
depa?Setakat support F&Q melalui email tu saya rasa kita kat Malaysia ni
pun boleh buat lebih dari itu....

Terus terang saya nyatakan bahawa saya juga selama ini memang "bodoh
sombong" ! Saya ingat cukup bagus kalau hanya sudah ada banyak Yahoo
groups boleh dipromosi!Saya ingat cukup bijak kalau dapat cari bisnes
yang tak perlukan saya buat apa-apapun tapi akan jadi kaya !Kalau
MELABUR tu pulak biarlah keluar min 20USD tapi dapat ribu-ribuan you
!Kalau ada yang datang offer bis kat saya soalan utama/wajib  saya akan
berbunyi begini..Berapa modal?untung tinggi tak?Cepat tak?tak yah jual
ke?tak yah menaja ke?Kalau boleh semuanya....nak mudah  tapi kaya
cepat...Last-last memang lah mudah...tapi mudah MAMPUS !Harapan tinggal
harapan !

Saya berumur 40 tahun..dah senja dah...Saya terjumpa satu bis ni
walaupun sebenarnya lama dah nampak.Dulu saya fikir bis ni cekai, slow,
susah, leceh dan hanya kalau sesuaipun untuk bebudak muda !  Tapi
setelah banyak kali terkena dengan kepandaian sendiri maka satu hari tu
saya paksakan diri saya untuk study betul2 bis ni dan lihat logiknya
dengan akal fikiran yang terbuka!Last2 baru saya nampak mengapa ramai
"bebudak" yang saya label hingusan selama ini lebih jauh berjaya dari
saya yang bodoh sombong !Baru saya sedar yang market bis ni terlalu
besar !Ready market dah ada!Senang jual!Memang kena beli!(suka tak
suka)!Dijalankan oleh syarikat tempatan yang berjuta
modalnya!Berlesen!dan banyak lagi..... tapi yang paling kelakonye "SAYA
DAN KELUARGA SAYA ADALAH PENGGUNA PRODUK BIS NI SELAMA INI...JADI KALAU
IKUTKAN , BUAT PERMULAAN TAK PAYAH SUSAH2 CARI ORANG LAIN !"

Mungkin buat permulaan, bis ni nampak kecik..tapi potensi untuk
berkembang dan kekal adalah hampir 100% !!!!

Saya berani jamin jika kita dapat sedikit bersabar (memang syarat
berniagapun!)

    * 99.9% = kawan atau kenalan akan beli produk kita
    * 99.9% = tak cukup tangan layan order
    * 99.9% = lihat profit di hari pertama ! ya hari pertama !
    * 99.9% = sales akan bertambah dari hari ke hari (Mula dari hari
pertama)
    * 99.9% = kawan cari kita...dan bukan kita cari dia !!!

SYARATNYA

Anda layari web ini , fikirkan logiknya, dan joint berbayar. Kalau
setakat lihat, joint free, tunggu dan lihat...maka maafkan saya jika
saya nyatakan bahawa anda lebih baik buat benda yang lama yang saya
telah nyatakan di atas... Saya pun memang tak mahu buang masa anda.
Maafkan saya mencuri masa anda !Semua penyataan di atas adalah ikhlas
dan berdasarkan pengalaman sebenar saya dan rakan-rakan yang telah
terkena dengan program-program cepat kaya yang sudah-sudah !

Sila lawati

http://www.xpaid.net/?id=gopengrawa