Husni Husain
Selasa, 8 Mei 2007.

Salam,

Kalau saudara/saudari membaca email ini bermakna saudara/saudari mahu
menambah
pendapatan saudara/saudari.

Siapa yang tidak mahu? Wang bukanlah segalanya, tetapi wang boleh
menyelesai atau
mengurangkan belbagai masalah jika digunakan dengan betul.

Setengah orang merasakan mereka tidak perlu atau layak untuk
menambahkan wang
mereka dalam hidup ini. Tetapi saudara/saudari lain. Saudara/saudari
berusaha
untuk mengubah hidup ke arah kehidupan yang lebih senang.

Jika saya berkata adalah mudah menambah wang dengan segera, maka saya
adalah
seorang yang karut, betul tak?

Bukanlah mudah mendapatkan wang yang banyak dengan segera. Tetapi
adalah berbaloi
jika kita berusaha untuk menambah pendapatan demi masa depan kita dan
anak-anak kita.

Tetapi jika keta renungkan betul-betul, kita akan dapati bahawa
sebenarnya adalah
mudah untuk menambah pendapatan atau wang jika kita tahu cara, teknik
dan ada "tools"
yang betul dan berkesan.

Kita mungkin tidak boleh jadi kaya dengan cepat, tetapi yang yang
pastinya dalam
jangka masa panjang, pendapatan dan wang kita akan bertambah dengan
menggunakan
strategi-strategi yang telah terbukti.

Salah satu rahsia untuk menambah wang dengan mudah adalah :

Menggunakan MASA, SKILL, BAKAT dan WANG orang lain.

Jangan bazirkan masa kita cuba mencari jalan penyelesaian atau kaedah
jika orang
lain telah berjaya mendapat kaedah yang berkesan dan efektif.

Adalah tidak salah menggunakan teknik yang telah terbukti berkesan.

Orang-orang yang berjaya memanggil teknik ini "LEVERAGING".

Orang yang berjaya menggunakan teknik ini untuk menambahkan wang mereka.

Cuba lihat pemimpin MLM. Mereka menggunakan teknik "leverage" ini
keatas downline
mereka untuk menambahkan pendapatan mereka. Hasilnya, mereka banyak
masa, kurang
kerja tetapi wang bertambah.

Lihat pula syarikat-syarikat gergasi seperti Microsoft, Nike, Dell,
Maybank dan
lain-lain lagi. Kesemuanya menggunakan teknik "leverage" ke atas staff
mereka
untuk menambahkan keuntungan mereka.

Tip atau point utama yang saya ingin saudara/saudari fahamkan disini
ialah - Cuba
fahamkan dan belajar cara menggunakan teknik "LEVERAGE" untuk
menambahkan pendapatan
atau wang saudara-saudari. Cuba lihat sekeliling dan cari jalan untuk
menggunakan
teknik "leverage" ini. Dan bila sudah berjaya untuk menemukan cara
mengaplikasikan
teknik ini, cari jalan supaya semua pihak mendapat untung - pihak
saudara/saudari
dan juga pihak yang digunakan. Kalau saudara/saudari berjaya
mengaplikasikan teknik
ini, saya yakin saudara-saudari akan berjaya menambah wang dalam hidup
ini.

Bagi saya pula, teknik ini saya gunakan dalam perniagaan saya iaitu
Hotel Seri
Malaysia Kulim (http://www.serimalaysiakulim.com). Tetapi apa yang
saya nak
warwarkan di sini bukanlah pasal Hotel saya. Tetapi berkenaan topik
email ini
iaitu "Bagaimana Menambah Wang Tanpa Perlu Mencari Pelanggan Atau
Menjual Apa-Apa Pun".

Jawapannya mudah - gunakan teknik "LEVERAGE".

Leveragenya - internet, forex (pasaran matawang), strategi dari orang
lain yang
sudah terbukti keberkesanannya.

- Tak perlu modal yang besar sangat seperti buka hotel.

- Tak perlu cari pelanggan.

- Tak perlu jual apa-apa.

- Tak perlu menghadapi kerenah pekerja atau pelanggan.

Internet betul-betul membuka peluang kepada yang mahu berusaha dan
berubah.

Saya membuka akaun dengan Marketiva - forex broker
(http://www.marketiva.com)
secara percuma. Malah diberi pula $5.00 sebagai ganjaran. Kita boleh
cuba dengan
wang yang diberi ataupun dengan demo akaun tanpa mennguna wang yang
sebenar.
Bila dah selesa barulah tambah modal.

Saya telah menambah modal lebih kurang $1000.00 tiga bulan yang lepas,
itupun
setelah selesa berlatih selama setahun. Leverage yang diberi oleh
Marketiva
adalah kita boleh membeli matawang ini dengan harga yang lebih besar
dari modal kita.

Lagi satu leverage yang saya guna adalah menggunakan strategi orang
lain yang telah
terbukti berkesan.

3 minggu lalu saya telah mendapatkan sebuah ebook yang bertajuk "Forex
Trading
Machine" yang ditulis oleh Avi Frister. Avi Frister mempunyai
pengalaman berbelas
tahun dalam pasaran matawang. Ebook ini berharga $97.00 ataupun RM331.00.

Strategi yang diajar amatlah mudah dan penulisannya juga mudah
difahami. Kita
tidak perlu menggunakan apa-apa teknikal indikator seperti "Moning
Average", MACD
atau apapun. Kita cuma perlu tengok pada harga matawang dan ikut
langkah-langkah
yang diajar oleh Avi Friester, sangat mudah.

Saya dah mencuba 2 kali, kedua-duanya saya untung 100 pips. Hari mula
saya guna
strategi ini, saya masuk akaun saya di Marketiva, tengok harga GBP/USD
dan
dan saya dapati bertepatan dengan setup yang diajar oleh Avi. Saya
beli dan setup
betul-betul (ambil masa dekat 30 minit), kemudian saya keluar dari
akaun saya.

Hari kedua pagi saya masuk akaun saya untu cek matawang yang saya
beli, tengah
naik (ambil masa lebih kurang 10 minit), saya keluar dari akaun sebab
ada tetamu
hotel nak jumapa.

Malam tu saya buka akaun saya balik, dah selesai - saya untung 100
pips. Tak sampai
3 hari dan cuma ambil masa saya lebih kurang sejam - saya untung 100
pids. Saya cuma beli
mini lot, 1 pips untung lebih kurang $1.00. Cuba beli lot yg betul, 1
pip untung
lebih kurang $10.00. Kalau 100 pips, untung $1000.00 - tak sampai
sejam punya kerja.
Tak sampai 2 hari pun dan tak payah jual apa-apa.

Siapa nak bagi dekat kita banyak tu?

Avi Frister jamin strategi dia 80% accuracy. Tetapi saya cuba 2 kali,
kedua-dua
kali saya untung 100 pips - maknanya bagi saya 100% accuracy.

Inilah yang dikatakan "LEVERAGING", masa tak terbuang, modal sikit
tapi boleh
beli banyak dan tambah pendapatan.

Saudara/saudari boleh mendapatkan sendiri ebook Avi Frister ini dengan
harga $97.00.
Search dekat Google "Forex Trading Machine", pasti jumpa.

Tapi kalau nak murah, masukkan RM15.00 dalam akaun saya :

Maybank
Acct No : 102111059553
Nama : Husni Bin Husain.

Kemudian email saya di [EMAIL PROTECTED] bagi detail pembayaran.
Lepastu saya
akan email dekat saudara/saudara link untuk download ebook "Forex
Trading Machine".

Lagi satu cara, boleh pergi ke http://tinyurl.com/yvmosz . Dekat situ
saya offer
ebook Forex Trading Machine, Rich Jerk, GetGoogleAdsFree dan
EasyChairMillionaire
dengan harga 7 dollar sahaja. Kesemua ebook ini adalah best sellers
dan teknik-teknik
menambah pendapatan yang diajar cukup berkesan dan effektif.

Tetapi ingat, kesemua offer ini, samada Forex Trading Machine -
RM15.00 ataupun
pakej di http://tinyurl.com/yvmosz , hanya untuk 2 hari sahaja - iaitu
sampai
10 Mei 2007 sahaja.

Lepas pada 10 Mei 2007, siapa hendak Forex Trading Machine kena bayar
RM50.00.
Kalau nak harga offer, sila cepat.

Terima kasih.

Husni Husain.
[EMAIL PROTECTED]
http://www.serimalaysiakulim.com
http://www.harmonynetwork.com.my
http://www.thankyou.com.my
http://husnihusain.wordpress.com

p.s - Tak rugi belajar ilmu-ilmu ini sekiranya saudara/saudari tak
berminat nak
tambah pendapatan.

p.p.s - Saya sentiasa ada di Hotel Seri Malaysia Kulim, boleh cari
kalau tak dapat

Kirim email ke