PROGRAM INI ADALAH YANG PERTAMA SEPERTINYA DI MALAYSIA

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA...
MENGGEMPAR & MENAKJUBKAN!!!!
MENGGEMPAR & MENAKJUBKAN!!!!
DIBUKA KEPADA RAKYAT SEMUA NEGARA TERMASUK INDONESIA,THAILAND SINGAPURA DAN
BRUNAI.
SERTAI PROGRAM
Peluang Pendapatan Global:
DAFTAR SEKARANG...
PENERANGAN TERPERINCI
(FULL VERSION)
UNTUK MENDAFTAR( Jika Belum Mendaftar Diatas) KLIK WEB DIBAWAH

http://www.bio-asli.com/?id=kamilh07

http://www.bio-asli.com/?id=kamilh07

http://www.bio-asli.com/?id=kamilh07

PROGRAM INI ADALAH YANG PERTAMA SEPERTINYA DI MALAYSIA …JANGAN  LEPASKAN
PELUANG ANDA UNTUK MERAIH PENDAPATAN LUMAYAN

Untuk kita berjaya, SunnahtullahNya anda mesti mempunyai niat yang betul,
usaha yang optimum dan komitment yang berterusan. Tidak mungkin kejayaan itu
datang dengan sendiri atau bergolek ke depan batang hidung kita! Jangan
harap kejayaan jatuh dari langit begitu saja, berusahalah mencarinya! Kami
mengajak anda bersama sama kami merealisasikan objektif di atas, kami yakin
anda yang sedang membaca laman web ini adalah orang yang mempunyai ciri-ciri
seorang usahawan sejati.
Kini anda telah lakukan LANGKAH PERTAMA dengan TEPAT.
KENAPA ANDA PERLU MENGIKUTI PROGRAM INI ?
> 100% TIADA RISIKO  INI BUKAN SKIM CEPAT KAYA ATAU PELABURAN INTERNET.
 > APA YANG ANDA PERLU LAKUKAN HANYALAH MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SECARA
PERCUMA!
> PENDAPATAN BOLEH MENCAPAI HINGGA RM2,000,000. 00 Atau LEBIH!!!
> PENDAPATAN ANDA AKAN TERUS BERJALAN SEUMUR HIDUP!

1.  Tujuan utama anda MENYERTAI PROGRAM ini adalah untuk memperolehi
pulangan munasabah , paling tidak pun menyamai gaji bulanan anda sekarang
ini atau kalau dapat tambahan setengah bulan gaji anda setiap bulan.

2.  Perniagaan  ini telah lama praktikkan di seluruh dunia, PENDAPATAN 5
ANGKA ADALAH PERKARA BIASA BAGI MEREKA YANG MENCEBURKAN DIRI DALAM
PERNIAGAAN MAIL ORDER  .Kami sekarang ingin berkongsi pengalaman dan
kejayaan kami bersama anda, sekarang tibalah waktunya untuk anda pula
menikmati apa yang telah kami nikmati selama ini. Program ini kami
perkenalkan untuk    memberi perangsang   dan pendapatan tambahan kepada
anda .

3. Anda akan diberikan laman web percuma milik anda selama-lamanya tanpa
memerlukan anda membuat bayaran hosting. Laman web anda diletakkan di server
kami, lebih laju berbanding di hosting free. Laman web ini akan memberikan
anda wang tanpa anda sedari.edarkan laman web anda pada rakan-rakan .

4.  Program ini tidak seperti system MLM biasa kerana anda akan dapat ahli
yang sangat ramai bukan berpuluh tapi beratus tanpa anda berjumpa
seorangpun-secara IT.

5.  Idea kami memperkenalkan sistem ini kepada anda adalah datangnya
daripada pembacaan dan idea yang di cetuskan oleh Robert Kiyosaki "Jika Anda
Mahu Sesuatu, Anda Berilah Sesuatu". Dengan gabungan konsep IT dan
Multilevel Marketing + Pos Delivery  menyebabkan program ini sungguh hebat
dan mendapat sambutan hangat dan telah berkembang dengan pantas sekali .

6. Jika anda meneliti beberapa buku yang ditulis oleh penulis terkenal,
"Jalan untuk menjadi KAYA terbentang luas untuk mereka yang Bijak
Menggunakan Akal dan Merebut Peluang". Kini peluang telah datang kepada
anda, terpulang kepada anda untuk merebut peluang ini atau tidak. Adakah
anda takut rugi hanya dengan yuran pendaftaran percuma ? Fikirkanlah
keuntungan yang akan anda dapat nanti.

Bagaimana Sistem AUTODOWNLINE kami berfungsi:
·        Anda promosikan laman web anda
·        5 Kawan anda mendaftar di bawah anda.
·        Kawan ke-6 yang anda taja, AUTOMATIK akan diletakkan di bawah 5
kawan yang awal.
·        5 kawan dan anda akan mendapat email, mengatakan mereka mendapat
ahli baru.
·        Ini akan memberikan semangat kepada mereka, kerana anda sebagai
UPLINE telah menolong mereka.
·        Secara tidak langsung, mereka akan UPGRADE kepada ahli DESAKU
dengan membuat pembayaran.
·        Mereka juga akan lebih bersemangat untuk mempromosikan laman web
mereka.
·        Kejayaan anda bergantung kepada kejayaan Downline anda, jadi
teruskan promosi laman web anda, di mana secara Automatik membantu downline
anda.
·        BANTU Di-BANTU.
Pelan Komisyen Spill Over 5 Kaki x 20 Bintang
Spill Over Sistem bermula 01/04/2007

Di sinilah teknologi patut bantu kita , bagaimana???
Selepas anda mendaftar menerusi laman web ini

http://www.bio-asli.com/?id=kamilh07

http://www.bio-asli.com/?id=kamilh07

Anda pula akan diberi laman web percuma seperti di atas menggunakan ID  anda
sendiri.
Laman web yang menjual untuk kita!
Kini laman web anda BERKERJA untuk ANDA!
Apa perlu anda lakukan sebarkan URL laman web anda melalui e-mel atau SMS
kepada sesiapa sahaja.
PENTING!!!!!
ANDA JUGA BOLEH CARI DOWNLINE DENGAN FORWARDKAN RISALAH INI MELALUI E-MAIL
KEPADA SESIAPA SAJA TANPA PERLU BERSUA MUKA  ATAU COPY WEBSITE INI DAN
IKLANKAN DI YAHOOGROUPS, LAMAN DISKUSI, FORUM, CLASSIFIED AD, GOOGLE GROUP
ATAU BERITAHU KEPADA KAWAN SEPEJABAT ATAU UNIVERSITI!! TETAPI JANGAN LUPA
TUKAR ID SAYA( Fieza01)PADA LINK DIATAS KEPADA ID ANDA.

Kami akan buat promosi juga dengan auto downline system yang kita
perkenalkan.

Maknanya kita wajib berkerja satu pasukan, bagi yang ramai kawan kenalkan
seramai mungkin supaya system autodownline kita cepat mencapai kouta untuk
setiap orang.
Contoh Dibawah Adalah kiraan komisyen anda sebulan dengan hanya membeli 1
barang RM30.00 dan anda mempunyai 5 orang downline bagi setiap level dan
cabang . Di mana setiap Ahli membeli RM30.00 pada bulan tersebut.

Jika Ahli Dibawah Anda Membuat Pembelian Pada-pada tiap-tiap bulan..
Maka Tiap-Tiap Bulanlah Anda Akan Memperolehi Pendapatan Seperti Ini. Senang
Bukan,Hanya 'Buat Duit'Dengan Downline Yang SediaAda( Tak Seperti Sesetengah
Program Yg Senantiasa Mengharapkan Dowline Baru Untuk Menjana Pendapatan).

Melalui Program Ini Dowline Anda  Pastinya/Wajib Membuat Belian Pada Tiap2
Bulan Kerana Mereka JUGA UPLINE kepada Dowline Mereka..

BAYANGKAN SITUASI TERSEBUT DAN JUMLAH PENDAPATAN ANDA DAN
MEREKA.SYARIKATJUGA AKAN TERUS BERKEMBANG DAN KITA AKAN TERUS MENERUS
MERAIH
KEJAYAAN.INSYALLAH.. ..Bertindaklah Dari Sekarang..Masa Sedang Berjalan..

Pendapatan anda Purata cabang setiap level % komisyen Komisyen Rm
Untung runcit-Anda     Rm10.00
Kom. Pribadi belian-Anda 1 5% 1.50
Kom. promosi 1 Bintang 10 5% 15.00
Kom. promosi 2 Bintang 10 5% 150
Kom. promosi 3 Bintang 10 3% 900
Kom. promosi 4 Bintang 10 3% 9000
Kom. promosi 5 Bintang 10 3% 90000
Jumlah     Ratus Ribu RM100,065.00

Kom. promosi 6 Bintang 10 0.5% 150000.00

Kom. promosi 7 Bintang 10 0.5% 1500000.00
Kom. promosi 8 Bintang 10 0.5% 15000000.00
Kom. promosi 9 Bintang 10 0.4% 120000000.00
Kom. promosi 10 Bintang 10 0.4% 1200000000.00
Jumlah     Juta RM1,336,750, 065.00

Kom. promosi 11 Bintang 10 0.4% 12000000000. 00
Kom. promosi 12 Bintang 10 0.3% 90000000000. 00
Kom. promosi 13 Bintang 10 0.3% 900000000000. 00
Kom. promosi 14 Bintang 10 0.3% 9000000000000. 00
Kom. promosi 15 Bintang 10 0.2% 60000000000000. 00
Jumlah     Puluh Billion RM70,003,336, 750,065.00

Kom. promosi 16 Bintang 10 0.2% 600000000000000. 00
Kom. promosi 17 Bintang 10 0.2% 6000000000000000. 00
Kom. promosi 18 Bintang 10 0.1% 30000000000000000. 00
Kom. promosi 19 Bintang 10 0.1% 300000000000000000. 00
Kom. promosi 20 Bintang 10 0.1% 3000000000000000000 .00
Jumlah     Trillion RM3,336,600, 000,000,000, 000.00

Jumlah komisyen anda sebulan     RM3,336,670, 003,336,750, 000.00

Bayangkan sekiranya anda mendapat sasaran 0.0001% pun pendapatan anda ialah
RM3.3 Billion . Teori kiraan ini adalah benar , cuma bergantung kepada
berapa ramai jumlah downline anda sehingga 20 level.

BERTINDAKLAH SEKARANG!!!JANGAN NANTI KITA MENGELUH KESAL APABILA PADA AKHIR
BULAN ORANG LAIN SIBUK MENGIRA DUIT, DAN ANDA PULA SIBUK MENGIRA HUTANG!!!

JIKA ANDA MASIH RAGU DENGAN ARTIKEL DIATAS DAN PELAN KOMISEN  20 BINTANG
ANDA BOLEH HUBUNGI
SYARIKAT DESAKU = NO TEL : 03 - 3213 8046 /6563
ALAMAT= No.1,2 & 3 ,IKS ,Tmn. Sri BNO, 45200 Sabak Bernam, Selangor.
WEBSITE :
http://www.bio-asli.com/?id=kamilh07

APAKAH KEISTIMEWAAN PROGRAM INI ?
1.              Syarikat milik Bumiputra dan berdaftar.
2.               Produk dihasilkan oleh kilang sendiri bertempat di BNO
Sabak Bernam.
3.              Khasiat Produk sangat menyihatkan.
4.               Kiraan komisyen akan dikemaskini setiap hari waktu pejabat
dan anda boleh menyemaknya sekerap mungkin melalui sms atau internet
5.              Tiada pihak tertipu, kami telus di dalam perniagaan kami,
tidak seperti orang/syarikat lain yang menjalankan program seperti ini hanya
menggunakan alamat P.O. Box, dan  tidak memberikan anda maklumat identiti
mereka, kami tidak berselindung, anda dengan mudah dapat menghubungi kami
seperti alamat di sebelah malah kami berasa amat bangga sekiranya anda dapat
meluangkan masa untuk melawat kilang kami.
6.               Fikirkanlah, Jika anda yakin dengan kami, kami lebih yakin
dengan anda, tetapi jika anda ragu dengan kami, kami minta maaf, tiapa apa
yang boleh kami Bantu anda hanya dengan sekadar doa agar anda ditemukan
dengan program atau pun kerjaya yang lebih baik dan juga mampu mengubah
taraf hidup anda.
7.              PERHATIAN!!! Apa yang anda sedang baca ini adalah merupakan
salah satu strategi pemasaran kami untuk menjual produk kami Kepada Anda .

 http://www.bio-asli.com/?id=kamilh07

Kirim email ke