Salut,

La American Experience am lansat noul sezon de Work and Travel in America, asa
ca
te potzi inscrie in program la oricare din centrele AE.

Daca nu stii inca ce inseamna Work and Travel, uite, pe
scurt: treci oceanul, vezi America si te intorci cu buzunarele pline. Adica esti
3 luni de zile in State, pe un job lejer, intr-o statiune turistica, pe dolari
americani, calatorii si distractzii cu studenti din toata lumea. Si, cand te
intorci acasa, te alaturi comunitatzii de peste 10.000 de studenti romani pe
care i-am ajutat deja sa traiasca cea mai tare aventura din studentie.

                Tips:
inscrie-te devreme ca poti sa ai prioritate la cele mai tari joburi.

                Hai din timp la unul dintre birourile noastre din tara sa-ti
explicam care sunt pasii pe care trebuie sa-i faci
pentru a ajunge in State, care sunt pachetele cu destinatie speciala sau cum
poti sa pleci cu gasca in Hawaii sau California.

Promotiile
  curente

  Joburi
  disponibile pe pachetele Hawaii, Ocean City, California, National Parks sau
  Atlantic Beach.

  Poti sa-ti iei cele mai tari joburi la
  inceput de sezon!

  Te asteptam,