We share, so develop

Mergi pe calea ta! - Seminar ROLeader de autocunoastere si dezvoltare personala
ce cauta sa ofere raspuns la 3 intrebari fundamentale: Stiu cine sunt? Recunosc
semnele drumului meu in viata? Care sunt
alegerile mele constiente de A FI si de A FACE?
Mergi pe calea ta!-este un seminar interactiv ce include conversatii,
exercitii,discutii de grup,muzica, dans si voie buna!;

Liderul jucãtor ºi compania competitivã - Elemente cheie din
program: Legile universale ale succesului; Instrumentele liderilor;
Performanþele liderilor; Transformare personalã ºi organizaþionalã; Viziune
creatoare, intenþii, plan de acþiune; Convingeri potenþatoare; Vitalitatea ºi
puterea liderilor; Responsabilitate, autenticitate, integritate; Creºterea
nivelului de conºtiinþã individualã.

Pentru inscrieri completati formularul de participare accesand umatorul link:
http://www.studentiada.ro/bucuresti/formulare/formular-de-inscriere-%E2%80%9Cwe-share-so-develop%E2%80%9D/

Raspunde prin e-mail lui