Video:

Image

Cum sa-ti incepi cariera de organizator de evenimente

In aceasta saptamana incepem o noua serie de materiale video "cum sa-ti incepi cariera de.. ". Aici vei gasi sfaturi utile despre cum sa-ti incepi cariera in diverse domenii. In aceasta saptamana... Event planner.  [Mai multe...]

Articolul saptamanii:

SANCTIUNEA DISCIPLINARA ? cum ar trebui sa fie aplicata de catre angajator?

Am asistat astazi la unul din multele dialoguri dintre doi salariati ai unui mare lant de magazine din Romania si am realizat ca multi dintre tineri nu stiu cum si in ce conditii pot fi sanctionati de catre angajatorii lor, ce pasi trebuiesc urmati de catre angajator ca salariatul sa poata fi tras la raspundere, fie ca vorbim de respnderea disciplinara, patrimoniala sau penala.  [Mai multe...]

Dezvoltare personala:

Graduate Life Transition Programme

The first critical weeks of a students professional working career can have a huge impact on both themselves and their new employers in terms of their own personal image, perception, integration and progression within the new organization.  [Mai multe...]

Stirea saptamanii:

Cum mai poti promova la locul de munca, in vreme de criza

Dupa deciziile de disponibilizare si diminuare salariala pentru angajati, efectul de domino al crizei se reflecta si asupra politicilor de promovare in interiorul companiei, o practica in verva acum mai bine de un an.  [Mai multe...]

Primiti acest newsletter deoarece v-ati inscris pe site-ul Jobmate.

Daca doriti sa intrerupeti acest serviciu va rugam trimiteti un email la unsubscr...@jobmate.ro

Raspunde prin e-mail lui