Buna!J

Pentru cei care nu ma cunosc…eu sunt Matei…ambasadorul celor de la Kraft Foods
si de la BOS.

Ati urcat vreodata un munte? Cum ati reusit? Ati facut un pas gigant sau ati
inaintat pas cu pas.

Ei bine, noi va provocam sa descoperiti alaturi de noi care este cariera care
vi se potriveste. Cum?... “seminar cu seminar”

Asadar, va invitam sa continuam calatoria pe care am inceput-o in decembrie
2008 (vezi www.careershop.ro ) cu alte doua seminarii.

19 noiembrie 2009: Employer Branding – a rare unification between marketing and
HR

9 decembrie 2009: Financial Analysis – what it is about?

Intre timp daca vreti sa va indulciti prietenii cu produse delicioase de la
Kraft Foods, raspundeti la Quiz-ul de pe pagina noastra si puteti castiga un
mix incantator de cafea, ciocolata si biscuiti.

Spor la aplicat!
Matei.

BOS - Business Organization for Students
Learn to win!

tel: 0721 293 359
email: off...@bosromania.ro
web: www.bosromania.ro