INFOZÈFIR. BUTLLETÍ INFORMATIU SOBRE LLENGUA CATALANA
              www.infozefir.com
==================[1.635 subscriptors]===================

Recordareu que, quan em vau enviar el correu amb els 10 refranys per al meu estudi sobre la popularitat dels refranys a l'actualitat, el Top ten dels refranys catalans, us vaig dir que us faria saber, al seu moment, quan sortirien publicats els resultats.

També us vaig dir que trobaríeu els resultats al meu blog personal, Raons que rimen, des d'on vaig iniciar la crida i des d'on he fet tota la campanya.

Doncs, passat l'estiu, i seguint el cronograma marcat, ja sóc en disposició d'oferir els resultats d'aquest estudi i us convido a llegir-lo i participar-hi des de l'1 d'octubre de 2010 fins al 10 d'octubre de 2010, al blog. Publicaré durant els 10 primers dies d'octubre el Top ten dels refranys catalans en ordre invers, per poder publicar el Top complet el 10-10-10, diumenge.

Durant aquests dies també aniré oferint altres dades d'interès de l'estudi i posteriorment també faré públics la resta de Tops dialectals i moltes altres dades que espero que us resultin prou interessants.

No em vull acomiadar sense agrair-vos la participació: sense la vostra col·laboració no hagués pogut fer aquest estudi.

Si voleu rebre l'actualitat del blog d'una manera còmoda, us podeu subscriure al canal RSS (si teniu un lector de feeds tipus Google Reader) o subscrivint-vos per correu electrònic a través de FeedBurner. Trobareu els enllaços a aquests serveis de subscripció al menú dret del blog, just darrera del cargolet que us recorda la meva adreça electrònica.

Víctor Pàmies i Riudor
vpam...@gmail.com <mailto:vpam...@gmail.com>
http://vpamies.blogspot.com <http://vpamies.blogspot.com/>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[Enllaç recomanat]~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    Diccitionari
          http://diccitionari.blogspot.com/

Per distribuir informació, escriviu a un dels editors:

Ferran Isabel (País Valencià) <ferran.isa...@ua.es>
Magdalena Ramon (Illes Balears) <slg...@uib.es>
Xavier Rull (Catalunya) <xavier.r...@urv.cat>
Marta Torres (Catalunya) <marta.torres.vilatars...@gmail.com>

Responsable tècnic (coordinador de la llista):
Joan Vilarnau <jvilar...@llengcat.com>

Web d'INFOZÈFIR: <http://www.infozefir.com>
Arxius d'INFOZÈFIR: <http://listserv.rediris.es/archives/infozefir.html>
Twitter: <http://twitter.com/infozefir>
RSS: <http://feeds.feedburner.com/Infozefir>

Els missatges d'INFOZÈFIR són distribuïts amb el suport i col·laboració
tècnica de RedIRIS - (http://www.rediris.es)

Responder a