 INFOZÈFIR. BUTLLETÍ INFORMATIU SOBRE LLENGUA CATALANA
               www.infozefir.com
==================[1.635 subscriptors]===================

Missatge tramès per Víctor Pàmies amb motiu del projecte d'autoedició d'un
recull paremiològic en català sobre l'ull.

Benvolguts/udes,

[...] us vull fer partícips d'una iniciativa novedosa en la qual m'he embrancat
i que m'ha de permetre publicar la primera obra escrita del meu entramat
paremiològic. Durant la recollida de dades per al 'Top ten' de refranys
catalans, molts em preguntàveu si no tenia cap llibre publicat i us deia que la
meva aposta per Internet era ferma i decidida i que no havia trobat el moment
per plasmar tota aquesta feina en paper. Ara estic en disposició de fer el salt
cap al món del llibre i us demano la vostra col·laboració.

La plataforma que us vull presentar es diu Verkami i és una plataforma de
crowdfunding, un lloc que posa en contacte emprenedors i mecenes per facilitar
el microfinançament de projectes a través d'un entorn modern, amb la
disponibilitat de les eines 2.0 i la seguretat de la banca electrònica
(Catalunya Caixa). És la primera d'aquestes característiques en català (també
s'hi pot navegar en castellà i en anglès).

Allà hi he obert un projecte per materialitzar l'autopublicació d'un llibre en
el qual vaig començar a treballar als meus inicis professionals com a
paremiòleg: Amb cara i ulls, un diccionari de dites i refranys referits a
l'ull. He reprès aquell manuscrit, l'he actualitzat amb les informacions de què
disposo ara, l'he maquetat i us demano col·laboració per poder-lo veure
publicat.

Serà un publicació rigorosa, de qualitat, amb registre d'ISBN i uns continguts
dels quals em faig responsable al 100%.

Per aconseguir-ho necessito que almenys 200 persones vulgueu tenir aquest
llibre. Això em garanteix el tiratge mínim per fer una edició limitada.

Durant els 4 primers dies, més de 40 persones ja han cregut en la iniciativa i
han permès recollir més del 25% total del cost del projecte.

I la manera de posar-vos en contacte amb mi i el llibre és a través de Verkami.
Hi tinc un espai per presentar el projecte, amb un vídeo promocional, una
explicació exhaustiva de tot el projecte, un blog, que podeu seguir a través de
la subscripció per RSS, on aniré penjant les novetats, també hi ha un espai per
a les preguntes que em vulgueu fer i està adaptat perquè les novetats puguin
ser seguides des del Facebook o el Twitter.

El projecte serà viu a Verkami durant 40 dies. Durant aquest temps he
d'aconseguir el finançament del projecte a través de les vostres aportacions.
Hi ha un sistema de compensacions per a diferents imports, que van des dels 5
euros mínims. Jo crec que l'aportació ideal són els 20 euros que us donen dret
a rebre un llibre en mà, signat i dedicat, d'aquest primer tiratge inicial.

Tot el sistema de pagament es fa a través d'un entorn segur de Catalunya Caixa,
a través del pagament amb targeta autoritzada per a fer transaccions per
Internet i el càrrec del pagament no es farà efectiu fins passats aquests 40
dies, només en el cas que s'hagi assolit l'objectiu final.

Moltes gràcies per la vostra atenció i no cal que us demani que us agrairé
qualsevol aportació econòmica que vulgueu fer al projecte i tota la difusió que
pugueu fer d'aquesta iniciativa entre els vostres coneguts que penseu que els
pugui resultar d'interès.

Rebeu una abraçada ben cordial.

Víctor Pàmies i Riudor
vpam...@gmail.com
http://vpamies.blogspot.com

Enllaços d'interès

- Verkami
http://www.verkami.com
- Projecte Amb cara i ulls a Verkami
http://www.verkami.com/projects/18-amb-cara-i-ulls-diccionari-de-dites-i-refranys-sobre-l-ull
- Blog del projecte Amb cara i ulls
http://www.verkami.com/projects/18-amb-cara-i-ulls-diccionari-de-dites-i-refranys-sobre-l-ull/blog
- Vídeo divulgatiu a Vimeo.com
http://www.vimeo.com/17581312
- Escrit divulgatiu a Raons que rimen sobre Verkami
http://vpamies.blogspot.com/2011/01/help-necessito-el-vostre-ajut.html
- Escrit de presentació al blog Raons que rimen del meu projecte
d'autopublicació
http://vpamies.blogspot.com/2011/01/verkami-amb-cara-i-ulls-diccionari-de.html

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[Enllaç recomanat]~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                     Diccitionari
           http://diccitionari.blogspot.com/

Per distribuir informació, escriviu a un dels editors:

Ferran Isabel (País Valencià) <ferran.isa...@ua.es>
Magdalena Ramon (Illes Balears) <slg...@uib.es>
Xavier Rull (Catalunya) <xavier.r...@urv.cat>
Marta Torres (Catalunya) <marta.torres.vilatars...@gmail.com>

Responsable tècnic (coordinador de la llista):
Joan Vilarnau <jvilar...@llengcat.com>

Web d'INFOZÈFIR: <http://www.infozefir.com>
Arxius d'INFOZÈFIR: <http://listserv.rediris.es/archives/infozefir.html>
Twitter: <http://twitter.com/infozefir>
RSS: <http://feeds.feedburner.com/Infozefir>

Els missatges d'INFOZÈFIR són distribuïts amb el suport i col·laboració
tècnica de RedIRIS - (http://www.rediris.es)

Responder a