Hola, ahir a la feina, soc infermera, va venir un home de 32 anys d'Ucraina. Venia per fer una anàlisis i li vaig preguntar varies vegades si es trobava bé, de vegades la gent es mareja, ell em deia que si però jo el veia molt "blanc". A la fi em diu que estava molt cansat que havia treballat a la nit. Jo li vaig dons apa cap a dormir.
Aquí ve la meva sorpresa em diu que portava llevat des de el dimecres a la 5 del matí i que fins el dijous a les 9 del matí només havia descansat 5 hores i conduia un camió, havia arribat feia poc d'Albacete i no se n'anava a dormir, sinó que ja li estaven carregan el camió i tornava a la carretera.
M'he esperverat li he dit que com volia conduir mort de són i diu que a l'empresa o fas l'horari que et marquen o al carrer i ell necessita treballar i molts com ell també i que els tacògraf dels camions es paren i es canvien però que ells amb 3-4 dies descansen unes 10-15 hores.
Com es pot anar amb una camió de gran tonatge mort de són, sense reflexes amb el perill que suposa.
Si veieu un camió fen coses rares potser el conductor fa 24 hores que no descansa, sé que aquí a la llista hi ha més d'un conductor de camió, espero que pugui descansar les hores que necessiti.
Ho sento pel "rotllo", però ho tenia que explicar.
Salutacions
Rat

________________________________________________________________________________________ Este mensaje ha sido analizado y protegido por la tecnologia antivirus www.trendmicro.es _______________________________________________ llista de correu de l'Internauta [EMAIL PROTECTED] http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

Respondre per correu electrònic a