Hola Pere.
> Bon dia Esteve.
>
> L'enllaç "Rutes" Platja d'Aro a Torre Valentina no funciona, entenc que
> encara no està llest.
Si, encara l'hi he de posar, i també tinc el de La Fosca (palamós) a la
platja de castell... i falta fer, caminant encara, el de la platja de
castell
a calella de palafrugell. Quan no faci tanta calor. De totes formes aquestes
tres passejades que et dic no tenen pèrdua ja que només cal seguir el camí
de ronda que passa a ran de mar.

> Un cop s'acabin les vacances, penso fer la de les Gorges de Salenys.
Sembla
> fàcil i son les que m'agraden, no es tracta de fer curses, si de passar-ho
> be ;-)) La faré venint de Cassà, tot i que es igual, no? Arribo al
> restaurant, en aquest cas giro a l'esquerra i ja està (disculpa soc nou a
la
> comarca, es al final de la variant, no?).

Exacte... gires a l'esquerra en direcció a romanyà... passades unes cases
hi ha una baixada amb un camp a l'esquerra... just quan s'acaba el camp
al final de la baixada i torna a haber-hi pins, a la dreta hi ha el camí.
El primer cop jo tampoc ho trobava, però ja veuràs que no és dificil de
trobar.

> Agraït per l'informació.
Agraït a tu per probar la web.

> P.D.: La galeria de fotos, un cop oberta la genèrica (Parlo de la de les
> Gorges), vola anar d'una en una i no hi ha manera, es carrega a la meitat
> salta a la següent sense completar-les. Això passa quant has obert una i
amb
> el menú inferior vols saltar a la següent.
Si, he de mirar de solucionar-ho. El que passa és que les galeries de
fotos les faig amb l'ACDSee que les crea automaticament (si no sería
una feinada) i ho fa així per defecte... miraré al script a veure si puc
augmentar el temps d'espera entre foto i foto per tal de que doni temps
de carregar-se.

Vinga. Gracies per tot:
Adéu

Esteve Valentí