si que llegeixo, però no m'obsessiono per les coses, no sé si tu tampoc.

Abans tenia un cert interés pel linux, però me n'han passat totes les
ganes després de llegir-te a tu. Ara tinc com un cert odi al
programari lliure, i només faig servir programari privatiu, que dius
tu.

I t'ho dic sincerament eh. M'has fet treure del cap, qualsevol idea de
fer servir res lliure. Transmets just el contrari del que em sembla
que vols transmetre

--
Jordi Vergés