Hola,

On Sun, 27 Mar 2005 20:49:50 +0200, Pere Castells
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
el tornen a girar al març i jo el retorno ......
> però aquest any, els mols cabrits, me'l van girar el 10 d'Agost .... quant
> vaig tornar de
> vacances i vaig obrir el correu (devia ser cal al 15 de setembre) ja no podia
> fer res mes
> que dir-li el nom del porc al del banc (ell tenia l'ordre).

A mi em va passar amb Planeta Agostini, i posteriorment amb Terra . Em
vaig donar de baixar d'una suscripció i vaig donar ordre a La Caixa de
no pagar més rebuts. Mesos després em vaig tornar a trobar al meu
compte un rebut d'aquesta empresa. Vaig anar a la meva oficina per
protestar, i la resposta no té desperdici.

Quan decidim domiciliar un rebut, la nostra entitat el reconeix a
través d'un codi format per números i lletres. Si decidim donar de
baixa un rebut, l'entitat el que fa es marcar el codi com impagable.

Segons em van explicar a La Caixa, hi ha empreses que tornen a enviar
els seus rebuts amb un nou codi, i si l'usuari no està al cas del
càrrec li acaben cobrant.

Com les entitats financeres no demanen l'autorització del client
perque li cobrin rebuts del seu compte, hi ha empreses que li foten
molt de morro i si cola, cola. I com podeu comprovar, no són pas
empreses petites.

Salutacions