Hola ,

Saturday, April 16, 2005, 1:19:44 PM, escrius:

> [...]

> xòfers de l'est, indios del este com dic jo perquè no parlen cap tipus
> d'idioma sinó el seu.

> Per cert, si us interessa saber on treballo o necessiteu fer algun tipus de
> transport a granel o en palet podeu visitar la nostra web,
> http://www.schmidt-group.de

> Vinga, ens veiem. Segur que avui ja no escric cap més emiliu. Ja he omplert
> el cupo. jejejejeje
> Ah, m'agradaria vindre al sopar però em sembla massa car per a la meva
> economia. Quan en fem un per les comarques de Tarragona m'hi apunto segur.

Coi !! Crec que aqui hi ha mig mon de la logistica. Jo treballo per
una multinacional anglesa i la meva filla per una alemayna (no Schmit)

Realment hi ha un munt de xofers de procedencia llunyana que no saben
el que es un control de qualitat ni res. Pero tambe en podem trobar
aqui.
I respecte als sacs crec que no es dificil trencar 20 sacs de 30 doncs
encara tenia la possibilitat de trencar deu mes.
--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net