A la llista ja va tenir el seu èxit amb el tema (5oo Miles) I'm Gonna Be
(1999) que si no recordo malament va inspirar l'himne de la llista.
Interpretat per la Cè.

I segurament es posarà de moda la Najwa si tal com sembla interpretarà la
pel·lícula El Mètode Grönholm ja que l'obra de Teatre no te deixes.

Josep Serra